Jednostka Wojskowa Nr 3090 ogłasza przetarg
- Adres: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6815337 , fax. 022 6815093
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 3090
ul. Marsa 110 110
04-470 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6815337, fax. 022 6815093
REGON: 01018811900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SYSTEMÓW ELEKTRONICZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie napraw i konserwacji systemów elektronicznych w ilości łącznej 17 kompletów, z podziałem na 3 części (zadania). CPV: 50.66.00.00-9 ZADANIE NR 1 - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 5, 5 kpl; (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl; 1 BPanc w Wesołej - 1 kpl; 34 BKPanc w Żaganiu - 2 kpl.) - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 2; 5 kpl; (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl;16 DZ w Elblągu - 3 kpl.) - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 1P; 4 kpl, (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 1 kpl; 16 DZ w Elblągu - 1 kpl;11 DKPanc w Żaganiu - 1 kpl; 12 DZ w Szczecinie - 1 kpl) ZADANIE NR 2 - Zestaw laserowych symulatorów strzelań CZANTORIA T.PLS - 1 kpl, (Pułk Specjalny w Lubińcu - 1 kpl.) ZADANIE NR 3 - System szkoleniowy do broni strzeleckiej ŚNIEŻNIK - 2 kpl, (10 BKPanc w Świętoszowie - 1 kpl; OSPWląd Bemowo - 1 kpl.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części (zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506600009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 180,00 PLN (słownie: osiem tysięcy sto osiemdziesiąt zł), w tym na: zadanie 1 - 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta); zadanie 2 - 380,00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt); zadanie 3 - 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzonej określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 176 000,00 zł; na zadanie 2 - 16 000,00 zł; na zadanie 3 - 136 000,00 zł. 2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 328 000,00 zł., w tym: na zadanie 1 - 176 000,00 zł.; na zadanie 2 - 16 000,00 zł.; oraz na zadanie 3 - 136 000,00 zł. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2.1 - 2.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia (art.23 ustawy). 3.2. Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1.1. - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Dokumentów: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2.1. wykazu, potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 1-ą usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 2.2 w Rozdziale VI SIWZ ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje. 2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3.1. informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, (w wysokości wskazanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 Rozdziału VI SIWZ), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.4.1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja systemów alarmowych dla JW 4938 Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Wykonanie Usługi Konserwacji Oraz Naprawy Dwóch Systemów Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2ST
Dodano: 2012-11-21 - WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SYSTEMU NAGRYWANIA ROZMÓW COMPREC CCT-2 ST WYKONANIE USŁUGI KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI NR SPRAWY ZP/20/2012
Dodano: 2012-11-07 - Wykonanie usług przeglądu, konserwacji sprzętu oraz modyfikacji pól antenowych radiostacji lotniczej łączności radiowej, usługa przeglądu i wykonania zabezpieczenia linii sterujących i monitorujących ze zdalnym odłączeniem i sygnalizacją na systemaxh ILS i TACAN
Dodano: 2012-04-13 - Przegląd i konserwacja pola antenowego RCO na rzecz Jednostki Wojskowej 5699 w Przasnyszu (3/S.Tech/2011)
Dodano: 2011-07-08 - Usługi konserwacji i serwisowania systemów alarmowych.
Dodano: 2011-03-21 - Naprawa czterech namierników radiowych KF PA 010 na rzecz Jednostki Wojskowej 5699 w Przasnyszu (1/S.Tech/2010)
Dodano: 2010-06-24 - Konserwacja systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 1131 Mińsk Mazowiecki oraz WKU Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2009-12-21 - USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SYSTEMÓW ELEKTRONICZNYCH CPV 50.66.00.00-9
Dodano: 2009-09-04