Przetargi.pl
Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu Przedmiot główny: CPV: 50.23.22.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 2. Zakres zamówienia obejmuje Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załącznikach stanowiących integralną część wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ: A. Załączniku nr 1 do wzoru Umowy - KONTROLA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć obsługę 39 szt. sygnalizacji świetlnych wielofazowych i 4 szt. sygnalizacji ostrzegawczych funkcjonujących na sieci dróg publicznych w mieście Elbląg. Zakres usług obejmuje: 1) codzienne przeglądy funkcjonowania urządzeń sygnalizacyjnych, 2) sporządzanie raportów z ww. przeglądów, 3) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów, 4) zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń sygnalizacyjnych, tj.: sygnalizatorów, urządzeń sterujących (sterowników), elementów transmisyjnych, instalacji kablowej, elementów wsporczych i detektorów, poprzez bieżące naprawy i konserwację, 5) zgłaszanie potrzeb remontów bieżących i kapitalnych związanych z pracą sygnalizacji, 6) prowadzenie dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej, 7) przegląd dokumentacji projektowych i opiniowanie zaproponowanych rozwiązań technicznych, B. Załączniku nr 2 do wzoru Umowy - KONTROLA I UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I URZĄDZEŃ BRD: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi kontroli oznakowania pionowego i urządzeń brd na następującej sieci dróg: ok. 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 59 km dróg gminnych i 4 km dróg wewnętrznych. Zakres usług obejmuje: 1) przeglądy oznakowania pionowego dróg i urządzeń brd wraz z ręcznym lub mechanicznym prostowaniem pochylonych słupków, urządzeń brd lub obróconych tarcz znaków pionowych, 2) sporządzanie raportów z ww. przeglądów wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną, 3) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów i podejmowanie interwencyjnego oznakowywania i zabezpieczania miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego, 4) przeglądy i konserwacja bramownic wraz ze znakami pionowymi umieszczonymi nad jezdnią, C. Załączniku nr 3 do wzoru Umowy - WYMIANA ZNAKÓW I URZĄDZEŃ DROGOWYCH: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi instalowania dodatkowych urządzeń sygnalizacyjnych i drogowych na następującej sieci dróg: ok. 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 59 km dróg gminnych i 4 km dróg wewnętrznych. Zakres zadań będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego w formie pisemnych zleceń. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na wymianę znaków i urządzeń drogowych wymienionych w Załączniku nr 3 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach