Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

Jednostka Wojskowa nr 3036 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, Zawiszy Czarnego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3276555 w. 108, 167 , fax. 068 3216201
  • Data zamieszczenia: 2010-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 3036
    Zawiszy Czarnego
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3276555 w. 108, 167, fax. 068 3216201
    REGON: 97038071500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji systemów i urządzeń alarmowych wewnętrznych i zewnętrznych systemu ochrony technicznej składów materiałowych zamawiającego w następujących miejscowościach: Radnica, Potok, Duninów, Wędrzyn i Nowogród Bobrzański. 1. Zakres usług: a) Raz na trzy miesiące: - testowanie systemów; - okresowa kontrola rezerwowych źródeł zasilania poprzez pomiar ich pojemności; - sprawdzenie central i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych; - sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu, zwalnianie pamięci w buforach; - sprawdzenie stanu technicznego i obsługa konserwacyjna sprzętu komputerowego; - konserwacja własnymi środkami wykonawcy elementów systemu ochrony i kontroli dostępu w zakresie zgodnych z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów; - sprawdzenie czy system alarmowy i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia, zamocowania całego wyposażeni i urządzeń na podstawie dokumentacji techniczno -powykonawczej; - sprawdzenie działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemów ochrony i kontroli dostępu; - sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych. b) Dwa razy w roku; - pomiar rezystancji i skuteczności obwodów instalacji uziemiającej ochronnej i odgromowej; - dokonanie okresowej kontroli okablowania. c) prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego ,czas reakcji 24 godziny od momentu zawiadomienia; d) wykonawca dokonując konserwacji lub naprawy systemów i urządzeń, każdorazowo potwierdzić to wpisem do książki eksploatacji i protokołem z przeprowadzonych prac, o treści zgodnej z umową. 2. Wykaz urządzeń alarmowych podlegających konserwacji: centrale i podcentrale alarmowe 264szt, systemy kontroli dostępu 5szt, kamery TV przemysłowej czarno-białe 19szt, kamery TV przemysłowej kolorowa 6szt, czujniki alarmowe wewnętrzne 838szt, czujniki alarmowe zewnętrzne 55szt, zewnętrzne bariery ochronne 291 szt, urządzenia transmisji sygnałów alarmowych; kable 150 km, tablice synoptyczne 3 szt, monitor TV przemysłowej monochromatyczne 10 szt, czytniki karty dostępu zbliżeniowe 40 szt, multipleksy wizyjne 5 szt, wizyjne cyfrowe detektory ruchu 5 szt, rejestratory cyfrowe 5szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach