Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI ELEMENTÓW MOSTU DMS-65

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI ELEMENTÓW MOSTU DMS-65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji (malowania) elementów konstrukcji drogowego mostu składanego (DMS-65). 2. Liczba elementów konstrukcji mostu DMS-65 objętych konserwacją: a) przestrzenny element dźwigara (kratownica przestrzenna) o szacunkowej wielkości powierzchni -13.1 m2/szt. - 164 szt. b) płaski element dźwigara (kratownica płaska) o szacunkowej wielkości powierzchni - 11,27 m2/szt. - 272 szt. c) belka poprzeczna o szacunkowej wielkości powierzchni - 5,8 m2/szt. - 164 szt. d) płyta pomostu jezdni o szacunkowej wielkości powierzchni - 9,7 m2/szt. - 492 szt. e) płyta chodnika (renowacja) - 1,23 m2/szt. - 156 szt. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wymagania Eksploatacyjno - Techniczne (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 4.1 Zamawiający określił w pkt 2 oraz w Formularzu ofertowym ilości elementów, które Wykonawca ma bezwarunkowo wykonać w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 4.2 Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę realizacji renowacji większej ilości elementów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia wykonania renowacji dodatkowych elementów, zgodnych z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia wykonania renowacji dodatkowych elementów, rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 35 % wartości brutto zaoferowanej za wykonanie podstawowego zakresu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.3 Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 8.000,00 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: P/24/IW/15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach