Przetargi.pl
Usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, spr 112/KPW/INFR/2012

Komenda Portu Wojennego Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-103 Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 626 21 98 , fax. 58 6262314
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego Gdynia
    ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 1
    81-103 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 626 21 98, fax. 58 6262314
    REGON: 19023285200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, spr 112/KPW/INFR/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez: Grupa Zabezpieczenia Gdańsk Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu 2 Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług: 1) deratyzacja; efektywne wykonanie deratyzacji, przegląd karmników deratyzacyjnych, czynności związane z usuwaniem problemów deratyzacyjnych, wystawienie odpowiedniej ilości karmników deratyzacyjnych, wystawienie odpowiedniej ilości trutki, odławianie gryzoni, wystawienie odpowiedniej ilości przynęty i trutki dostosowanej do przeznaczenia obsługiwanych obiektów, profilaktykę i monitoring szkodników, transport i utylizację martwych gryzoni, wykonanie zabiegów wraz ze stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania, magazynowania żywności 2) dezynsekcja: efektywne wykonywanie dezynsekcji, przegląd pułapek, karmników i lamp owadobójczych, czynności związane z usuwaniem problemów dezynsekcji, wystawienie odpowiedniej ilości pułapek i lamp owadobójczych, opryskiwanie miejsc przebywania szkodników, wykonywanie zabiegów wraz z e stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania, magazynowania żywności 3) transport i utylizację martwych gryzoni, 4) wykonanie i przygotowanie Zamawiającemu Programu zwalczania, profilaktyki oraz monitoringu nadzoru występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP 5) sporządzanie protokółu z wykonania czynności dezynsekcji i deratyzacji (dla każdej SOI/GZ oddzielnie) 6) kompletowanie wymaganych certyfikatów, atestów zgodnie z wymogami HACCP 7) wykonywanie usługi przy użyciu preparatów i środków wabiących, które posiadają karty charakterystyki i zezwolenia Ministra Zdrowia oraz zezwolenia i pozytywne opinie zakładów i instytutów naukowo - badawczych takich jak Państwowy Zakładu Higieny, 8) sporządzenie wniosków (spostrzeżeń) dotyczących poprawy stanu technicznego budynku pod kątem zabiegów DDD (np. uszczelnienia kanałów ciepłowniczych, naprawy posadzki itp.) 9) dokonywanie systematycznej obsługi i konserwacji urządzeń monitorujących i na podstawie uzyskanych danych podejmowania stosownych i skutecznych działań w celu wyeliminowania zagrożeń 10) reagowanie skutecznie i niezwłocznie na powstałe zagrożenia (dotyczy szczególnie wykonania doraźnej dezynsekcji i deratyzacji) 11) posiadanie niezbędnych części zamiennych do zamontowania przez Wykonawcę urządzeń monitorujących 12) dostosowanie się do zaleceń SANEPID-u i innych instytucji kontrolujących (wojskowych i cywilnych) w ramach wykonywanej usługi 13) uzgodnienie dnia miesiąca, w które będzie wykonywana usługa, z właściwym dla danego kompleksu wojskowego Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia/SOI 14) przeprowadzenie dezynsekcji i deratyzacji dodatkowej - nieodpłatnie, nie później niż 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia ponownie insektów lub gryzoni, 15) zabezpieczenie warunków pracy swoich pracowników i wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. 16) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 17) w przypadku transportu i utylizacji martwych gryzoni Wykonawca dołączy do faktury ksero n/w dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem dokument handlowy przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polski, ubocznych produktów zwierzęcych kategorii I zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1774 2002 z dnia 3 października 2002 roku. 18) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości m2 powierzchni budynków w przypadku zmiany przeznaczenia budynku lub czasowego wyłączenia z użytkowania w ramach wartości umowy. Z tego tytułu nie przysługują wykonawcy żadne roszczenia. 19) przez usługę cykliczną zamawiający rozumie usługę wykonywaną dwa razy w roku, 20) przez usługę stałą zamawiający rozumie usługę związana ze stałym monitoringiem przeprowadzana raz w miesiącu. 21) usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji będzie realizowana tylko przez osoby posiadające przeszkolenie w zakresie świadczenia usług w zakresie dezynsekcji i deratyzacji oraz systemu HACCP (potwierdzone odpowiednim dokumentem np. zaświadczeniem, certyfikatem wystawionym przez organ instytucję uprawnioną), z zastrzeżeniem, że co najmniej 2 z nich (realizujące usługę w obiektach pomieszczeniach tego wymagających) będą posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE (do wglądu na żądanie zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną