Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji dla SGGW na rok 2009/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa w zakresie dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji dla SGGW na rok 2009/10 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 , została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: (jeżeli jest to niezbędne do przeprowadzenia postępowania określić wymagania dotyczące uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, pracownikach wykonawcy oraz jego sytuacji ekonomicznej i finansowej) Spełnia Nie spełnia NIE 1 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (określić jakimi metodami zamawiający będzie kierował przy ustalaniu, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu) Głównym kryterium czy Zleceniobiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu jest cena. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w brzmieniu nadanym przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2,3 i zał. nr 4), 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). (zamawiający może wymagać) 1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert koncesji , zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 2. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego.
Dodano: 2016-04-13 - Usługa sprzątania obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego
Dodano: 2015-07-15 - Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Żłobek UW, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski
Dodano: 2015-06-10 - Usługa stałego monitoringu opartego na założeniach systemu HACCP kompleksów wojskowych przy ul. Ostroroga 35, ul. Pirenejskiej 5, ul. Radiowej 2, ul. Krzywickiego 34, ul. Żwirki i Wigury 103/105 oraz na wykonywaniu doraźnych usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w kompleksach wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 2063.
Dodano: 2015-04-30 - P/37/DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA/2014 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)
Dodano: 2014-11-28 - USŁUGA DEZYFEKCJI,DEZYNSEKCJI ORAZ DERATYZACJI DLA SGGW
Dodano: 2013-12-13 - Świadczenie usług dezynsekcji i deratyzacji w Składnicach Agencji Rezerw Materiałowych w Szepietowie i Starym Sączu oraz usług deratyzacji w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Kamienicy Królewskiej - postępowanie nr BPzp-262-148/13
Dodano: 2013-10-31 - Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu występowania szkodników oparty na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 w Warszawie. Numer postępowania: 84/2013/PN/WI
Dodano: 2013-10-30 - Świadczenie usług dezynsekcji i deratyzacji dla Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Ełku- postępowanie nr BPzp-262-103/13
Dodano: 2013-09-03 - Usługa stałego monitoringu opartego na założeniach systemu HACCP kompleksów wojskowych przy ul. Ostroroga 35, Pirenejskiej 5, ul. Radiowej 2, ul. Krzywickiego 34 oraz wykonywanie doraźnych dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w kompleksach wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
Dodano: 2013-08-22