Przetargi.pl
Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 180690373
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług polegających na:a) czyszczeniu urządzeń sozotechnicznych,b) odbiorze i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych (myjni, separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczy, osadników, piaskowników, neutralizatorów ścieków kwaśnych, łapacza farb);c) odbiorze suchej frakcji odpadów z dołu odsączania osadu;d) czyszczeniu odwodnień liniowych;e) udrożnieniu kanałów spływowych;f) wykonaniu przeglądów serwisowych urządzeń sozotechnicznychz terenów administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie wg wykazu zawartego w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (OPZ).3. Zakres przewidywanych do wykonania zadań określa załącznik nr 4 do SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ (Projektu umowy §6).4. Usługa będzie wykonywana na terenie zamkniętym administrowanym przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie.5. Odpady powstałe w trakcie usługi winny być zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonania usługi na podstawie aktualnych pozwoleń i zezwoleń.6. Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.7. Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywało się z miejsc i z częstotliwością określonymi w tabeli załącznika nr 1A do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z właściwym Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną.8. Przedmiot zamówienia obejmuje objętości czyszczonych urządzeń bez względu na zgromadzoną ilość zanieczyszczeń.9. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie:a) kierowania samochodami do obsługi odbioru odpadów,b) pomocników kierowców – osób obsługujących urządzenie do załadunku odpadów/odbierających odpady.10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanie w ust. 9 Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.11. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych.12. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach oraz gospodarujących odpadami (BDO), prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę Marszałka Województwa dla prowadzonej działalności na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;b) Wykonawca posiada aktualne zezwolenia/decyzje administracyjne na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowane.UWAGA I:Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.UWAGA II:Wykonawca świadczący usługę jest jednocześnie wytwórcą powstałego odpadu i to na nim ciążą wszelkie obowiązki z tym związane wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach