Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2010-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrocław.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie: Zadanie 1: Utrzymania kontraktów serwisowych dla systemu IDP, aktualizacji systemu oraz wsparcia technicznego; Zadanie 2: Utrzymania kontraktów serwisowych dla systemu IPAM, aktualizacji systemu oraz wsparcia technicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - dla Zadania 1: 1. Dostarczenie kontraktów serwisowych dla dwóch urządzeń Juniper IDP-200 na okres 3 lat. 2. Dostarczenie kontraktu serwisowego dla Stacji Zarządzającej NSM na okres 3 lat. 3. Aktualizacja systemu IDP do najnowszej oferowanej wersji oraz stworzenie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa dla aktualnie chronionych zasobów. 4. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu IDP w konfiguracji klastra przez okres trwania umowy. Przykładowa realizacja: L.P. Produkt Opis Ilość Czas trwania 1. SVC-EXT-WAR-IDP200 Core Plus Support for IDP200 6 3 lata 2. SVC-COR-NSM-5 Core Support for NSM-5 3 3 lata 3. Upgrade Upgrade do najnowszej wersji oprogramowania na sensorach i NSM. Stworzenie polityki. 1 N/D 4. Wsparcie 3 letnie wsparcie 1 3 lata lub równoważne. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ? dostarczenie potwierdzenia wykupienia kontraktów serwisowych na sensory IDP-200 na okres 36 miesięcy ? dostarczenie potwierdzenia wykupienia kontraktu serwisowego na stację zarządzającą NSM na okres 36 miesięcy ? Zabezpieczenie bieżącej konfiguracji systemu ? Aktualizację systemu ( w razie potrzeby instalację stacji zarządzającej razem z systemem operacyjnym) do najnowszej udostępnionej wersji oprogramowania ? usługę wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i eksploatacji systemu IDP tj. instalacje uaktualnień, łat systemowych, reinstalacje systemu, wykonywanie zgłoszeń serwisowych do producenta w przypadkach nieprawidłowego działania systemu, bieżące konfiguracje i rekonfiguracje systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego itp. w okresie 36 miesięcy Ogólne warunki dotyczące serwisowania systemu: 1. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie serwisował system, przez co najmniej 36 miesięcy. 2. W okresie gwarancji Wykonawca będzie świadczył serwis zapewniając: ? czas trwania gwarancji na oprogramowanie (maintenance) 36 miesięcy, ? czas reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę, nie dłuższy niż określony 4 godziny, ? gwarantowany termin usunięcia usterek i awarii w okresie gwarancji 2 dni, ? telefoniczny oraz elektroniczny serwis typu help-desk. - dla Zadania 2: 1. Dostarczenie kontraktów serwisowych dla dwóch urządzeń Infoblox 1552 na okres 3 lat. 2. Aktualizacja systemu IPAM (Infoblox Grid Manager) do najnowszej oferowanej wersji. 3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu IPAM w konfiguracji klastra przez okres trwania umowy. Przykładowa realizacja: L.P. Produkt Opis Ilość Czas trwania 1. IB-MAIN-1552-NSS-2 3Y 3 YR L3+ maintenance for Infoblox-1552 with Network Services Suite 2 3 lata 2. Upgrade Upgrade do najnowszej wersji oprogramowania na sensorach i NSM. Stworzenie polityki. 1 N/D 3. Wsparcie 3 letnie wsparcie 1 3 lata lub równoważne. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ? dostarczenie potwierdzenia wykupienia kontraktów serwisowych dla 2 urządzeń Infoblox 1552 na okres 36 miesięcy, ? zabezpieczenie bieżącej konfiguracji systemu, ? aktualizację systemu do najnowszej udostępnionej wersji oprogramowania, ? usługę wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i eksploatacji systemu IPAM tj. instalacje uaktualnień, łat systemowych, reinstalacje systemu, wykonywanie zgłoszeń serwisowych do producenta w przypadkach nieprawidłowego działania systemu, bieżące konfiguracje i rekonfiguracje systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego itp. w okresie 36 miesięcy. Ogólne warunki dotyczące serwisowania systemu: 1. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie serwisował system, przez co najmniej 36 miesięcy. 2. W okresie gwarancji Wykonawca będzie świadczył serwis zapewniając: ? czas trwania gwarancji na oprogramowanie (maintenance) 36 miesięcy, ? czas reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę, nie dłuższy niż określony 4 godziny, ? gwarantowany termin usunięcia usterek i awarii w okresie gwarancji 2 dni, ? telefoniczny oraz elektroniczny serwis typu help-desk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla ZADANIA 1 - 2.800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), - dla ZADANIA 2 - 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla urządzeń węzła bezpieczeństwa sieci MAN Wrocław na rok 2015, znak postępowania: CUI/ZP/PN/27/2014
Dodano: 2014-10-29 - Wsparcie techniczne dla urządzeń węzła bezpieczeństwa sieci MAN Wrocław na rok 2015, znak postępowania: CUI/ZP/PN/23/2014
Dodano: 2014-10-09 - Zapewnienie wsparcia systemu Checkpoint, znak postępowania: CUI/ZP/PN/22/2014
Dodano: 2014-10-09 - Zapewnienie usług wsparcia i rozbudowy systemów Checkpoint i Crossbeam
Dodano: 2010-09-30