Przetargi.pl
usługa utrzymania w czystości targowiska warzywno - owocowego i przemysłowego oraz przyległych do targowiska parkingów w sezonie zimowym 2009/2010

Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-859 Katowice, ul. Gliwicka 154
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/ 250-40-08 , fax. (032) 250 40 08
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
    ul. Gliwicka 154 154
    40-859 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032/ 250-40-08, fax. (032) 250 40 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy Miasta Katowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa utrzymania w czystości targowiska warzywno - owocowego i przemysłowego oraz przyległych do targowiska parkingów w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na utrzymaniu w czystości targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ulicy Pukowca 23 w Katowicach oraz przyległych do targowiska parkingów w sezonie zimowym 2009/2010, w tym : 1) bieżące sprzątanie placów, dróg, chodników oraz obrzeży targowiska, 2) bieżące sprzątanie miejsc usytuowania pojemników na odpady stałe, 3) bieżące opróżnianie pojemników z odpadów stałych oraz składowanie odpadów w pojemniku zbiorczym (prasokontenerze), wraz z obsługą prasokontenera, 4) bieżące sprzątanie parkingów wraz z obrzeżami, 5) mycie i dezynfekcja miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym pojemników na odpady stałe oraz miejsc ich usytuowania, kratek ściekowych, punktów poboru wody oraz nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych w przypadkach wystąpienia rażących zabrudzeń, 6) odśnieżanie dróg, chodników, placów, parkingów oraz zadaszeń obiektów budowlanych, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, zwalczanie śliskości placów, ciągów komunikacyjnych i parkingów oraz usuwanie śniegu i lodu poza teren obiektu, z uwzględnieniem zachowania swobodnego dostępu (dojazdu) do stałych i ruchomych punktów handlowych oraz wszelkich pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 6500 zł. (sześć tysięcy pięćset zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą), w tym wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), w tym : a) wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować urządzeniem natryskowym umożliwiającym mycie i dezynfekcję miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym pojemników na odpady stałe oraz miejsc ich usytuowania, kratek ściekowych, punktów poboru wody oraz nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych w przypadkach wystąpienia rażących zabrudzeń, c) wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować pojazdami mechanicznymi umożliwiającymi transport śniegu, d) wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym osobami posiadającymi aktualne orzeczenie lekarskie uprawniające do prac na wysokości (usuwanie śniegu z zadaszeń) ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy), w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w tym wykonawcy, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia : 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść określa załącznik do SIWZ, 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach