Przetargi.pl
Usługa utrzymania w czystości pomieszczeń w dwóch budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: - Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego przy ulicy Świętojańskiej 17 - Bibliotece Muzealnej przy ulicy Świętojańskiej 17

Muzeum Podlaskie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-426 Białystok, ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7421473, 7421440
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
    ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10 10
    15-426 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7421473, 7421440
    REGON: 00027632800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania w czystości pomieszczeń w dwóch budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: - Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego przy ulicy Świętojańskiej 17 - Bibliotece Muzealnej przy ulicy Świętojańskiej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w dwóch budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: A) Muzeum Rzeźby A. Karnego w Białymstoku przy ulicy Świętojańskiej 17 Wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania w Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego, Białystok ,ul. Świętojańska 17. PARTER SALA NR 2 - podłoga- 27 m2, - portiernia 2 okna , 1 drzwi SALA NR 3 - podłoga-27 m2 , -sala mauretańska 2 okna ,2 drzwi pełne. SALA NR 6 - 24 m2, podłoga, -sala akademicka 2 okna , 1 drzwi pełne KORYTARZ przy portierni - podłoga,14m2 , 2 drzwi KORYTARZ NR 4 - 10 m2.-podłoga ,2 drzwi pełne. SALA NR 9 - 51 m2 ,1 drzwi oszklone, 2 okna ,2 kaflowe piece 2 okna 1 drzwi oszklone SALA NR 10 - 71 m2 -podłoga, sala wystaw, czasowych, drzwi oszklone podwójne SALA NR 18 - 21 m2-podloga- kolekcja -maski, 2 okna, 1 drzwi oszklone, SALA NR 19 - 18 m2, podłoga - biblioteka 1 okno podwójne. SALA NR 16 - 17 m2 podłoga, pracownia -aneks 1 okno SALA NR 17 - 18 m2 podłoga pracownia -gipsy 2 okna SALA NR 13 - 23 m2 podłoga podłoga,hol -ceramika SALA NR 23 - 22 m2 podłoga,hol -akty 2 okna, drzwi oszklone. TOALETA MĘSKA - 4m2-podłoga,1 drzwi, 1 okno TOALETA DAMSKA - 5m2, podłoga, 1 drzwi,1 okno PRZEDSIONEK NR 24 - 2 m2-podloga,1 okno, drzwi PIĘTRO POKÓJ NR 26 - 23 m2 -podłoga, okno, 2 drzwi. POKÓJ NR 34 - 18 m2-podłoga, okno, 1 drzwi, POKÓJ NR 37 - 20 m2- podłoga ,okno, 3 drzwi POKÓJ GOŚCINNY NR 40 - 15 m2,1 okno, 1 drzwi, toaleta i kabina prysznicowa POKÓJ GOŚCINNY NR 41 - 16 m2, 1okno,1 drzwi, toaleta i kabina prysznicowa POKÓJ NR 29 - 18 m2 KORYTARZ - 56 m2 POKÓJ NR 28 KUCHNIA dwa pomieszczenia - 19 m2, 2 drzwi,2 okna. DWIE TOALETY - 2 x 3m2 = 6 m2, 2 drzwi. SCHODY - 9,5 m2 ,1 okno ,balustrada. Podłogi - parkiet, terakota. Łączna powierzchnia-554,5 m2. Zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem: Godziny sprzątania : poniedziałku do soboty od godziny: 06:00 do 09:00 17 :00 do 21:00 I. Sprzątanie zasadnicze: wykonywane na bieżąco w celu utrzymania w należytej czystości pomieszczeń sal wystawowych, pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczenia gospodarczego, toalet, szatni 1. ścieranie kurzu, a w razie potrzeby usuwanie na mokro bieżących zabrudzeń z mebli, sprzętu biurowego /aparaty telefoniczne, sprzęt komputerowy - bez powierzchni monitorów/, sprzętu elektrycznego, parapetów, listew, grzejników, opraw oświetleniowych, a także obrazów, kwiatów i rzeźb w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, ciągach komunikacyjnych /oprócz zabytków na znajdujących się na salach wystawienniczych/. 2. odkurzanie i usuwanie (na mokro) zabrudzeń z wykładzin dywanowych 3. usuwanie zabrudzeń z mebli, w tym konserwacja mebli przy użyciu środków do konserwacji mebli 4. zamiatanie i mycie powierzchni podłóg innych niż wyłożonych wykładziną dywanową 5. zamiatanie, mycie i polerowanie parkietów we wszystkich pomieszczeniach z użyciem odpowiednich środków konserwujących 6. mycie balustrad oraz poręczy schodów w ciągach komunikacyjnych 7.likwidacja bieżących zabrudzeń ścian, obmiatanie ścian, pieców kaflowych do wysokości 1,5 m. 8.mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych wraz z wymianą wkładów zapachowo- dezynfekcyjnych w muszlach sedesowych i w rezerwuarach, uzupełnianie pojemników na papier toaletowy, uzupełnianie pojemników na mydło, uzupełnianie pojemników na ręczniki papierowe składane, odświeżaczy powietrza 9. mycie glazury, luster, armatury sanitarnej, drzwi w tym przeszklonych, 10. opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z wymiana worków foliowych na śmieci, wynoszenie odpadów do kosza usytuowanego na terenie posesji 11. czyszczenie wycieraczek w tym przed wejściem do budynku 12. zamykanie okien i wyłączanie zbędnego oświetlenia 13. wykonywanie innych prac nie wymienionych wyżej w celu utrzymania pomieszczeń w należytej czystości 14.Zywanie naczyń po wernisażach. II. Sprzątanie okresowe 1. Mycie od strony wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ramami we wszystkich pomieszczeniach 2 razy w roku - wiosna i jesienią. 2. Sprzątanie po bieżących remontach . 3. Mycie pieców kaflowych na całej wysokości. Ilość pojemników do uzupełniania -kosze na śmieci - 11 szt. - pojemniki na mydło - 6szt. - pojemniki na papier - 5 szt. - pojemników na ręczniki - 5 szt. - kostki WC - 6 szt. B) Biblioteka Muzealna w Białymstoku przy ulicy Świętojańskiej 17 Wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania oraz godziny sprzątania w Bibliotece Muzeum Podlaskiego w Białymstoku ul. Świętojańska 17 Pomieszczenia do sprzątania od poniedziałku do piątku w godz. od 8 ;00 do 15 ;00 Parter -korytarz z wnęką pod schodami - podłogi (terakota, wykładzina dywanowa), ściany, kaloryfer Klatka schodowa z wejściem do budynku -schody (lastryko) z balustradą i poręczą -ściany -oprawy oświetleniowe I piętro -korytarz - podłoga (terakota i wykładzina PVC) , ściany, parapety -sanitariat z umywalką i WC (1 sedes), ściany (glazura) -pokój pracowników merytorycznych - podłoga (wykładzina dywanowa), parapety -czytelnia - podłoga (wykładzina PVC), parapety Sprzątanie doraźne - zgłaszane przez pracowników biblioteki na dwa dni przed terminem -sprzątanie po remontach bieżących Ogólna powierzchnia do sprzątania - 74,5 m2 ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM Sprzątanie zasadnicze, wykonywane na bieżąco w celu utrzymania w należytej czystości niżej wymienionych pomieszczeń Biblioteki Muzeum Podlaskiego. 1. Ścieranie kurzu, a w razie potrzeby usuwanie na mokro zabrudzeń z mebli, sprzętu biurowego (aparaty telefoniczne, sprzęt komputerowy - bez powierzchni monitorów), sprzętu elektrycznego, parapetów, listew, grzejników, opraw oświetleniowych, a także obrazów, luster, kwiatów. 2. Odkurzanie i usuwanie (również na mokro) bieżących zabrudzeń z wykładzin dywanowych. 3. Usuwanie bieżących zabrudzeń z mebli , w tym konserwacja mebli przy użyciu środków do konserwacji mebli. 4. Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, oraz powierzchni przed wejściem do budynku. 5. Mycie balustrady oraz poręczy przy schodach w ciągu komunikacyjnym. 6. Likwidacja bieżących zabrudzeń ścian, usuwanie pajęczyn. 7. Mycie drzwi. 8. Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych wraz z wymianą wkładów zapachowo-dezynfekcyjnych w muszli sedesowej. 9. Mycie glazury, luster, armatury sanitarnej. 10. Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z wymianą worków na śmieci, wynoszenie odpadów do kontenera na terenie posesji, uzupełnianie pojemników na mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy. 11. Czyszczenie wycieraczek, w tym przed wejściem do budynku - trzepanie z piasku i zmywanie. 12. Zamykanie okien i wyłączanie zbędnego oświetlenia. 13. Wykonywanie innych prac nie wymienionych wyżej w celu utrzymania pomieszczeń w należytej czystości. Sprzątanie okresowe. Mycie okien wraz z ramami od strony wewnętrznej i zewnętrznej - 2 razy w roku -wiosną i jesienią. Ilość pojemników do uzupełniania. -kosze na śmieci - 2 szt. -pojemnik na mydło - 1szt. -pojemnik na papier toalet. - 1 szt. -pojemnik na ręczniki - 1 szt. -kostki WC - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach