Przetargi.pl
Usługa utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom administrowanych przez Jednostkę Budżetową - Bytomskie Mieszkania, wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 do 1.6. do SIWZ, w podziale na VI części

Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 430 00 33
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Mieszkania
    ul. Zielna 25B 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 430 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom administrowanych przez Jednostkę Budżetową - Bytomskie Mieszkania, wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 do 1.6. do SIWZ, w podziale na VI części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.427,89 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 8.625,31 m2). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.715,02 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.147,27 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.509,43 m2). Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.116,75 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 6.746,36 m2). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 8.135,83 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 5.343,32 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.909,44 m2). Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.756,68 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10.022,48 m2). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.622,19 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.178,08 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 512,63 m2). Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 30.204,15 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10.154,78 m2). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 10.882,07 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.732,15 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 2.474,19 m2). Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 19.762,93 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 5.679,34 m2). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.466,36 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.225,94 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.007,40 m2). Część VI - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach obsługiwanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych budynkowych. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 17.912,12 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 6.450,13 m2). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.187,78 m2, ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.443,87 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.315,74 m2). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji tj. zwiększenia (+/- 10%) zakresu przedmiotu umowy, dla każdej części odrębnie. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznej ilości wykonywania usługi. 2. Przedmiot zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI obejmuje: 2.1. w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach a) codzienne (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) kontrolowanie nieruchomości i usuwanie z całej powierzchni objętej przedmiotem umowy zanieczyszczeń (np. papiery, niedopałki, butelki, puszki, rozsypane produkty, rozlane płyny, itp.); b) czynności okresowe: 1 raz w tygodniu zamiatanie klatek schodowych wraz ze schodami wejściowymi do budynku; 1 raz w tygodniu lub częściej, w uzasadnionych przypadkach, mycie klatek schodowych, po uprzednim zamiataniu (w odstępie co najmniej 2 dniowym od czynności wymienionej w pkt. b.1.) 1 raz na 3 miesiące mycie lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników, mycie drzwi wejściowych do budynku i urządzenia domofonowego (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 2 miesięcznych); 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia mycie okien na klatkach schodowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia sprzątanie ganków piwnicznych, strychów wraz z usunięciem i przygotowaniem - poprzez zgromadzenie w miejscu wskazanym przez administratora - do wywozu porzuconych przedmiotów wielkogabarytowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); c) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości; d) wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń, urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Bytomia Uchwałą nr VII/74/12 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Bytomia: 1) w terminie wiosennym - od 1 kwietnia do 30 kwietnia; 2) w terminie jesiennym - od 1 października do 31 października; koszty zakupu środków do deratyzacji obciążają Wykonawcę; e) w okresie zimowym systematyczne kontrolowanie i w sytuacji nie wymagającej użycia sprzętu specjalistycznego usuwanie na bieżąco sopli i nawisów śnieżnych z dachów; f) w przypadku wystąpienia zagrożenia osunięcia się z dachu nawisów śnieżnych, sopli, zlodowaceń, niezwłoczne zabezpieczenie terenu zagrożonego taśmą ostrzegawczą i zgłoszenie faktu zagrożenia administratorowi nieruchomości; 2.1. czynności pozostałe do realizacji w budynkach: a)niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz innych zagrożeniach zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz budynku m.in. luźny tynk elewacji, naruszone pokrycie dachowe, brak klap w studzienkach, wyciek wody, itp; b) zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni w zakresie przycinania i wycięcia drzew; c) udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli; d) wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania; e) usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; f) wywieszanie flag w święta państwowe na budynkach wyposażonych w uchwyty do mocowania drzewca - flagi i drzewce flag zapewnia Wykonawca - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 30 szt. flag z drzewcami - dla każdej części zamówienia; 2.2 czynności okresowe w nieruchomościach realizowane będą w oparciu o harmonogram sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 2.3. czynności zakresie utrzymania porządku i czystości na terenach niezabudowanych nieruchomości a) codzienne kontrolowanie (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) i usuwanie z całej powierzchni objętej przedmiotem umowy zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych, piaskownic i jezdni (np. papiery, niedopałki, butelki, puszki, rozsypane produkty, rozlane płyny, itp.); b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zapewnienie interwencyjnego oczyszczania terenów niezabudowanych części nieruchomości w dniach ustawowo wolnych od pracy; c) 1 raz w tygodniu zamiatanie nawierzchni utwardzonej i chodników; d) sprzątanie w okresie zimy tj.: usuwanie śniegu, usuwanie lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynków, dróg osiedlowych, oczyszczanie pokryw studzienek kanalizacyjnych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 700 rano; w przypadku ciągłych opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów, czynności te powinny być wykonywane w godzinach od 500 do 2100; w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Bytomia. Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązków Wykonawcy. e) sprzątanie -konserwacja terenów zielonych poprzez: czterokrotne w okresie wzrostu trawy (kwiecień-październik) jej koszenie w terminach: I koszenie - do 30 kwietnia; II koszenie - do 30 czerwca; III koszenie - do 15 sierpnia; IV koszenie - do 15 października; przycinanie żywopłotów i krzewów, cięcia pielęgnacyjne - co najmniej 2 razy w roku (w okresie maj -październik) w terminach: I przycinanie -do 30 kwietnia; II przycinanie -do 15 października. wiosenne (jednokrotne) grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników; jesienne grabienie liści (w okresie od 15 września do 30 października) -na bieżąco -co najmniej 1 raz na 2 tygodnie f) wywóz -na bieżąco -na koszt Wykonawcy odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. trawa (siano), liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi i wielkogabarytowymi/. g) 1 raz w roku w terminie do 30 kwietnia wymiana piasku w piaskownicach. Koszty zakupu piasku obciążają Wykonawcę. 2.4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - wadium 1.900,00 złotych; Część II - wadium 2.100,00 złotych; Część III - wadium 1.900,00 złotych; Część IV - wadium 2.900,00 złotych; Część V - wadium 1.900,00 złotych; Część VI - wadium 2.200,00 złotych; zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: wadium - utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - Część .... -. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B (sekretariat). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, d) kwota do wysokości, której bank / inna instytucja będzie zobowiązany, e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII ppkt. 9 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt. VIII ppkt. 8 SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach