Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2013-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania i rozwoju Biuletynu Informacji Publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa serwisu i rozwoju Portalu Miejskiego w łącznym wymiarze nie większym jak 310 roboczogodzin specjalistów serwisowych, udzielanie konsultacji w ilości nie większej jak 24 oraz przeprowadzenie szkoleń użytkowników i administratorów Systemu w łącznym wymiarze nie większym jak 40 roboczogodzin specjalistów szkoleniowych Wykonawcy do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy. Czas roboczogodziny to 60 minut. Na przedmiot umowy składają się: 1)Objęcie 12 miesięczną opieką serwisową oprogramowania komputerowego zwanego dalej Systemem, zainstalowanego w jednostce organizacyjnej Zamawiającego, w szczególności: - Gotowość i usuwanie Problemów w Systemie - Konsultacje dotyczące architektury Systemu 2)Rozwój aplikacji oraz funkcjonalności portalowych: - Tworzenie nowych funkcjonalności i aplikacji portalowych - Konsultacje dotyczące oprogramowania Systemu 3)Szkolenia dla użytkowników systemu zarządzania treścią i administratorów Systemu wg potrzeb Zamawiającego Informacje o systemach Zamawiającego przez Portal Miejski rozumie się System - oprogramowanie informatyczne będące w posiadaniu Zamawiającego oparte na serwerze aplikacyjnym WebSphare Application Server w wersji 6 i 7 zainstalowane na serwerach z systemem operacyjnym Red Hat Enterprise Linux korzystające z katalogu użytkowników LDAP. W skład oprogramowania wchodzą następujące moduły: a)IPM - Internetowy Portal Miejski, serwis internetowy dla odbiorcy zewnętrznego, pełniący funkcję informacyjno-komunikacyjną, b)WPK - Wewnętrzny Portal Korporacyjny - jednolita intranetowa platforma informacyjna, gromadząca i udostępniająca w jednym miejscu zasoby informacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia, c)SZZP - System Zarządzania Zasobami Portalowymi, zbiór aplikacji posiadających funkcjonalność systemu zarządzania zawartością stron portalowych, wykorzystujących zaawansowane mechanizmy portalu i WCM dla prezentacji danych, d)SIWP - System Identyfikacji Wizualnej Portalu i jego aplikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawy i świadczenie usług informatycznych
Dodano: 2016-06-22 - Wsparcie oprogramowania Veeam Backup & Replication (contract FOR 6 SOCKETS OF VEEAM ESSENTIALS ENTERPRISE (HYPER-V), które odpowiada za wykonywanie kopii zapasowych maszyn wirtualnych
Dodano: 2016-03-14 - Świadczenie usługi w zakresie serwisowania oprogramowania PABS i aplikacji zarządzającej ADMIN oraz hosting danych wprowadzonych do programu
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego
Dodano: 2015-12-31 - Przedłużenie serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez producenta dla 5 sztuk macierzy NetappV3220 będących w posiadaniu Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-01 - Świadczenie usługi w zakresie serwisowania oprogramowania ODPN oraz hosting danych wprowadzonych do programu
Dodano: 2015-11-27 - Przedłużenie wsparcia technicznego na infrastrukturę serwerów HP w Inteligentnym Systemie Transportu we Wrocławiu.
Dodano: 2015-09-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego na infrastrukturę serwerów HP w Inteligentnym Systemie Transportu we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową HP, znak postępowania CUI/ZP/PN/8/2015
Dodano: 2015-05-13 - Dostawa usług wsparcia serwisowego dla oprogramowania VMware
Dodano: 2015-04-24