Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
- Data zamieszczenia: 2015-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa utrzymania i rozwijania serwisu WWW Projektu Archiwa Przełomu 1989-1991 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z prezentacją danych pochodzących z Systemu Archiwizacji - ZEUS oraz systemu replikacji danych pomiędzy oprogramowaniem ZEUS (moduły eksponaty, nagrania audio, nagrania wideo, fotografie, dokumentacja aktowa) a modułem udostępniania zasobów przez serwis www. 1.2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w siedzibie Wykonawcy i opcjonalnie w centrum hostingowym. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.4. Wykonawca ma obowiązek świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie świadczenia ww. usługi od 26 listopada 2015 r. Poszczególne etapy przygotowania, przeniesienia i uruchomienia serwisu muszą odbyć się w terminach i na warunkach opisanych w SIWZ i zakończyć w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722122245
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zadeklarowany przez Wykonawcę skrócony czas przywracania prawidłowego funkcjonowania serwisu przy występowaniu błędów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i wdrożenie nowego portalu internetowego Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2015-04-14 - usługa utrzymania i rozwijania serwisu WWW Projektu Archiwa Przełomu 1989-1991
Dodano: 2013-10-09 - Zaprojektowanie, wdrożenie serwisu internetowego Urzędu dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Słowackiego 6/8 i jego serwis techniczny przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2012-04-04 - Wykonanie systemu CMS (Content Management System - System Zarządzania Treścią) przeznaczonego do obsługi serwisów internetowych Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
Dodano: 2009-08-04