Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, Hugo Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Hugo Kołłątaja 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
    REGON: 36099552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest usługa utrzymania czystości Zespołu Miejskich Hal Targowych obejmująca: a) Halę Płaską i Łukową – 3 887,03 m2, b) Halę Rybną – 1 200 m2, c) Zadaszony Plac Targowy – 5 500 m2. 3. Szczegółowe opisy, oraz wielkość zamówienia określa zestawienie zawarte w Załączniki nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami, przy użyciu własnego sprzętu i niezbędnych urządzeń i maszyn oraz środków chemicznych, środków czystości oraz środków higienicznych – przeznaczonych do świadczenia przedmiotowej usługi. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy, staranny, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego. 6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ – Wzór umowy. 8. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość łącznego wynagrodzenia określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczeniowej w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „Wadium do przetargu: Usługa utrzymania czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni ZBILK.IZ.BB.241.P.3.2020).” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w Biurze Obsługi Mieszkańca (Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, ul. H. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, z dopiskiem: Usługa utrzymania czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – ZBILK.IZ.BB.241.P.3.2020.” 6. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i pkt 3 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Inne podmioty na zasoby których może powołać się Wykonawca: a. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach , o których mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i pkt 3. c. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca. Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje: - nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby, - nazwę Wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby, - zakres udostępnianych Wykonawcy zasobów przez podmiot, - w jaki sposób Wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia, - zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, - okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, - dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale. d. Wraz z ofertą należy złożyć dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji Wykonawcy – podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach