Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 6783697
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Mickiewicza 14
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 6783697
REGON: 32441200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przemysl.so.gov.pl/srprzemysl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Przemyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: 1. Zadanie nr I – utrzymanie czystości w budynku przy ul. Mickiewicza 14 oraz w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Przemyślu w budynku przy ul. Konarskiego 6, obejmuje: 1) codzienne (od poniedziałku do piątku) sprzątanie po godzinach urzędowania sądu poprzez: a) zmywanie powierzchni podłóg i odkurzanie dywanów; b) przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, aparatów telefonicznych, urządzeń biurowych (drukarki, niszczarki, kserokopiarki, skanery), parapetów; c) opróżnianie koszy, segregowanie śmieci do wyznaczonych pojemników (papier, PCV, szkło, odpady mieszane), wymiana wkładów foliowych, d) opróżnianie niszczarek na papier oraz wymiana wkładów foliowych; e) mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych; f) mycie platform dla osób niepełnosprawnych (3 sztuki); g) uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, kostek wc, odświeżaczy (9 sanitariatów, wyposażonych w: 8 dozowników na mydło w płynie, 1 dozownik typu Tork na mydło w pianie; 10 pojemników na papier toaletowy, 10 pojemników na ręczniki papierowe (w tym: siedem podajników o wymiarach 26x26x11 cm i trzy pojemniki typu Tork o wymiarach 28x48x9 cm) 2) okresowe sprzątanie: a) mycie futryn, drzwi i grzejników - (raz w miesiącu); b) mycie okien – (co najmniej 6 razy w roku, średnio co 2 miesiące); c) czyszczenie i konserwacja ram okiennych (2 razy w roku - co pół roku preparatem dostarczonym przez Zamawiającego) w budynku przy ul. Mickiewicza 14; d) mycie przeszklonych bram wejściowych (2 razy na miesiąc); e) mycie kloszy kinkietów i żyrandoli (2 razy w roku - co pół roku); f) pranie dywanów – ok. 10 sztuk (co najmniej raz w roku); g) mycie glazury w sanitariatach (co najmniej raz w miesiącu); h) czyszczenie balustrad klatki schodowej (wg potrzeb – nie mniej niż 2 razy w miesiącu); i) mycie krat okiennych w piwnicach wraz z czyszczeniem powierzchni między kratą a oknem (wg potrzeb - nie mniej niż 12 razy w roku); j) opróżnianie koszy na śmieci w piwnicach (wg potrzeb); k) sprzątanie w obecności pracownika Sądu Rejonowego w Przemyślu pomieszczeń archiwum i magazynów, pomieszczenia kasy (wg potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu); l) usuwanie pajęczyn, czyszczenie i omiatanie powierzchni narożnych (np. kątów), (raz w tygodniu), m) mycie 7 szt. lodówek i 3 szt. mikrofali (co najmniej raz na 2 miesiące). 3) serwis dzienny (1 osoba, praca w godzinach urzędowania Sądu do 7:30 do 15:30): a) dezynfekcja toalet nie rzadziej niż co 2 godziny dziennie, w tym mycie umywalek, sanitariatów, baterii łazienkowych, blatów, klamek we wszystkich drzwiach wewnętrznych i zewnętrznych toalet, b) dezynfekcja powierzchni dotykowych w korytarzach, w tym poręczy, klamek włączników światła, krzeseł, stołów, c) dezynfekcja miejsc siedzących i powierzchni dotykowych na salach rozpraw po każdej zakończonej rozprawie, d) dezynfekcja dwa razy dziennie miejsc siedzących i powierzchni dotykowych na Biurze Obsługi Interesanta i Czytelni Akt oraz okienek podawczych na Biurze Podawczym i w kasie, e) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, f) opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, g) utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym czystość i bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz. h) ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, i) ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w wyniku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki lub kanalizacji. Łączna powierzchnia do sprzątania przy ul. Mickiewicza 14 wynosi 1.939,50 m2: • powierzchnia piwnic 398,60 m2, w tym: archiwa, korytarze, 1 toaleta, kotłownia, pomieszczenie dla zatrzymanych, pomieszczenie socjalne, • powierzchnia parteru 498,50 m2, w tym: 4 sale rozpraw, 12 pomieszczeń biurowych, 4 toalety, hol główny, korytarze • powierzchnia I piętra 521,80 m2, w tym: 4 sale rozpraw, 8 pomieszczeń biurowych, 2 toalety, pomieszczenie socjalne, korytarze • powierzchnia II piętra 520,60 m2, w tym: 1 sala rozpraw, 18 pomieszczeń biurowych, 2 toalety, korytarze • ilość okien: 104, trzy przeszklone bramy wejściowe, ilość pracowników: około 70 W budynku przy ul. Konarskiego 6 pomieszczenia archiwum o łącznej powierzchni 225,20 m2. 2. Zadanie nr II – utrzymanie czystości w budynku przy ul. Dworskiego 6, obejmuje: 1) codzienne od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania Sądu od 7:30 do 15:30 sprzątanie poprzez: a) zmywanie powierzchni podłóg; b) przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, aparatów telefonicznych, urządzeń biurowych (drukarki, niszczarki, kserokopiarki, skanery), parapetów; c) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych, segregowanie śmieci do wyznaczonych miejsc (papier, PCV, szkło, odpady mieszane), pojemniki do segregacji znajdują się na dziedzińcu budynku przy ul. Mickiewicza 14, d) opróżnianie niszczarek na papier oraz wymiana wkładów foliowych; e) mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych; f) uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego (2 sanitariaty); g) dezynfekcja toalet nie rzadziej niż co 2 godziny dziennie, w tym mycie umywalek, sanitariatów, baterii łazienkowych, blatów, klamek we wszystkich drzwiach wewnętrznych i zewnętrznych toalet, h) dezynfekcja powierzchni dotykowych w korytarzach, w tym poręczy, klamek włączników światła, krzeseł, stołów, i) dezynfekcja miejsc siedzących i powierzchni dotykowych na salach rozpraw po każdej zakończonej rozprawie, j) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, k) opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, l) utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym czystość i bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz. m) Ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, n) ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w wyniku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki lub kanalizacji. 2) okresowe sprzątanie: a) mycie futryn, drzwi i kaloryferów - (raz w miesiącu); b) mycie przeszkolnych drzwi wejściowych (od strony ulicy i podwórza) (raz w tygodniu), c) mycie okien 14 – (co najmniej sześć razy w roku, średnio co 2 miesiące); d) mycie kloszy kinkietów (dwa razy w roku – co pół roku); e) mycie glazury w sanitariatach (co najmniej raz w miesiącu); f) usuwanie pajęczyn, czyszczenie i omiatanie powierzchni narożnych (np. kątów), (raz w tygodniu), g) czyszczenie balustrad klatki schodowej (wg potrzeb – 2 razy w miesiącu), h) mycie 1 szt. lodówki (raz na 2 miesiące). Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 229,10 m2, w tym: 1 sala rozpraw, 4 pomieszczenia biurowe, 2 toalety, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie gospodarcze, korytarze. Ilość okien: 14, trzy przeszklone drzwi wejściowe, ilość pracowników – 8. 3. Zadanie nr III – utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem Sądu przy ul. Mickiewicza 14 o powierzchni 182,00 m2. Obejmuje codzienne utrzymanie w czystości chodnika przed budynkiem. W okresie zimowym w przypadku opadów śniegu codzienne odśnieżanie i posypywanie piaskiem (przez 7 dni w tygodniu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Brzozowie i Urzędu Stanu Cywilnego w Brzozowie.
Dodano: 2024-01-06 - „Usługi sprzątania oraz ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki.”
Dodano: 2023-04-02 - Usługi sprzątania oraz ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki.
Dodano: 2023-02-04 - „Usługi sprzątania oraz ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki.”
Dodano: 2023-01-10 - Usługa utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Brzozowie i Urzędu Stanu Cywilnego w Brzozowie.
Dodano: 2022-12-17 - „Kompleksowe utrzymanie czystości budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu przy ul. Plac Dominikański 3 oraz budynku Zarządu Dróg Powiatowych przy ul. Plac Dominikański 3A w Przemyślu.”
Dodano: 2022-10-26 - Kompleksowe sprzątanie w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27 oraz Konstytucji 3 Maja 29, Prokuraturze Rejonowej w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27, Prokuraturze Rejonowej w Mielcu przy ulicy Marii Curie Skłodowskiej 2, Prokuraturze Rejonowej w Kolbuszowej przy ulicy Tyszkiewiczów 4, Prokuraturze Rejonowej w Nisku przy ulicy Sandomierskiej 19 i Prokuraturze Rejonowej w Stalowej Woli przy ulicy Popiełuszki 16
Dodano: 2021-02-16 - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Sanoku i Dębicy w podziale na 18 części.
Dodano: 2021-01-14 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Dodano: 2021-01-11 - Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27 oraz Konstytucji 3 Maja 29, Prokuraturze Rejonowej w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27, Prokuraturze Rejonowej w Mielcu przy ulicy Marii Curie Skłodowskiej 2, Prokuraturze Rejonowej w Kolbuszowej przy ulicy Tyszkiewiczów 4, Prokuraturze Rejonowej w Nisku przy ulicy Sandomierskiej 19 i Prokuraturze Rejonowej w Stalowej Woli przy ulicy Popiełuszki 16
Dodano: 2020-12-29