ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (42) 664 - 12 - 10
- Data zamieszczenia: 2023-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. (42) 664 - 12 - 10
REGON: 004308002 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w obiektach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w 2024 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest świadczenie przez Wykonawcę usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi zlokalizowanych przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynika z treści Załącznika Nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawcy zatrudniali na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), tj. osób, które będą faktycznie wykonywać usługi utrzymania czystości w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.5. Sposób weryfikacji zatrudnienia wskazanych w ust. 4 osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawców wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia w Części II jest świadczenie przez Wykonawcę usługi utrzymania czystości w obiekcie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Pienistej 71 w Łodzi (parter).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynika z treści Załącznika Nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawcy zatrudniali na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), tj. osób, które będą faktycznie wykonywać usługi utrzymania czystości w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.5. Sposób weryfikacji zatrudnienia wskazanych w ust. 4 osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawców wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium.1) Zamawiający żąda wniesienia wadium.2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:a) dla części I: 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych i zero groszy);b) dla części II: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i zero groszy).3) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy wadiów ustalonych dla poszczególnych części postepowania.4) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:NBP Oddział Okręgowy w Łodzi 77 1010 1371 0097 0013 9120 00006) Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - postępowanie nr AL-V.272.47.2023, część nr xx lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania /części, którego dotyczy.2. Forma wadium:1) wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r poz. 299 ze zm.).2) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.3) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b - d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4) z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach:a) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.6) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od terminu składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą.3. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XV SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
Dodano: 2024-07-02 - USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO – PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
Dodano: 2024-06-23 - usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
Dodano: 2024-06-09 - Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
Dodano: 2024-06-06 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
Dodano: 2024-05-29 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-05-20 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-27 - „Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-04-23 - Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
Dodano: 2024-04-22 - Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-17