Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
G. Narutowicza 64
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 68 50 662, fax. 42 209 11 71
REGON: 00431357500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 64. Zakres usługi obejmuje: a) sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 9 955,37 m2 włącznie z konserwacją i nabłyszczaniem podłóg – przy, zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które zapewnia Zamawiający, b) mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni najniższego rzędu okien, w holu głównym od strony parkingu i ulicy Narutowicza - jeden raz w miesiącu, c) mycie okien i parapetów dwa razy w okresie obowiązywania umowy, d) czyszczenie boazerii drewnianej sal rozpraw dwa razy w okresie obowiązywania umowy, e) akrylowanie podłóg pokrytych marmoleum na I, II i III piętrze (korytarz i pomieszczenia socjalne) 1 raz w okresie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy – określone zostały w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy „zakres usługi”. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia określonego w ust. 1 pkt c, d, e wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, dotyczy to np. świetlików dachowych oraz okien przyziemia budynku (wymagających mycia z zewnątrz budynku przy pomocy drabiny), akrylowania podłogi, czyszczenia boazerii. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za działania własne. 4. Pozostałe usługi, o których mowa w ust. 1 pkt a i b, wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy „zakres usługi”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 2) Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
Dodano: 2024-07-02 - USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO – PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
Dodano: 2024-06-23 - usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
Dodano: 2024-06-09 - Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
Dodano: 2024-06-06 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
Dodano: 2024-05-29 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-05-20 - sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-27 - „Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-04-23 - Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
Dodano: 2024-04-22 - Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-04-17