Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków.

Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków ogłasza przetarg

  • Adres: 30-363 Kraków, ul. Rzemieślnicza 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 269 02 66 , fax. 12 269 02 90
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków
    ul. Rzemieślnicza 20 20
    30-363 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 269 02 66, fax. 12 269 02 90
    REGON: 35076732500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/puskrakow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków, (pow. 2.723,16m2). 2.Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania prac określa Załącznik A do SIWZ. Wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik B do SIWZ. 3.Nazwy i kody CPV: 90910000-9 usługa sprzątania 4.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia: 4.1. Własnym sprzętem technicznym ( odkurzacz z filtrem wodnym, mopy, wózki, itp.) 4.2. Zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi, zapachowymi (posiadającymi odpowiednie atesty higieniczne dopuszczające je do stosowania na rynku polskim,o wysokiej jakości i nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń oraz odpowiednimi dla danego rodzaju powierzchni) oraz wyposaża w worki na śmieci, mydło w płynie do dozowników , papier toaletowy (biały dwuwarstwowy), oraz zobowiązuje się dostarczać i uzupełniać środki zapachowe. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontroli jakości wykonywanej usługi, jak również do kontroli środków czyszczących używanych przez Wykonawcę. 6.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania odpowiedniej jakości mydła w płynie do dozowników. Zastosowanie środka powodującego uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie dozownika skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości 150,00 zł brutto (koszt wymiany dozownika na nowy). 7.Wykonawca zagwarantuje grupę pracowników wykonujących usługę sprzątania pod jego nadzorem, legitymujących się zaświadczeniem o niekaralności oraz ukończonym szkoleniu w zakresie BHP. Na dzień zawarcia umowy Wykonawca przedstawi listę pracowników stanowiącą załącznik do umowy. 8.Każdorazowa zmiana personelu Wykonawcy zostanie zgłoszona Zamawiającemu nie później niż 1 dzień przed wystąpieniem zmiany. 9.Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia winni nosić ubrania robocze z logo firmy Wykonawcy. 10.Personel Wykonawcy zobowiązany jest do każdorazowego potwierdzenia pobrania kluczy na listach znajdujących się na portierni w budynku przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie. 11.W celu zabezpieczenia interesu własnego przed odpowiedzialnością za szkody, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego itp. poprzez odpowiednie wpisy do zeszytu -Sprzątanie obiektu, który znajdować się będzie na portierni. 12.W związku z wykonaniem usługi sprzątania pracownicy Zamawiającego będą wpisywać na bieżąco swoje uwagi i zastrzeżenia do zeszytu -Sprzątanie obiektu. 13.Pracownik Wykonawcy wykonujący usługę w danym dniu jest zobowiązany do zapoznania się z uwagami i zastrzeżeniami pracowników Zamawiającego złożonymi w sposób określony pkt 12 w związku z uprzednio wykonaną usługą. Pracownik Wykonawcy wykona stosowne prace, co do których zgłoszone były zastrzeżenia, a następnie potwierdzi własnoręcznym podpisem w zeszycie -Sprzątanie obiektu, że usługę wykonano. 14.Wykonawca w czasie wykonywania usługi zobowiązany jest do zapewnienia na terenie obiektu bezpieczeństwa (zgodnie z przepisami BHP i p.poż), porządku oraz ładu. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek działań osób przez niego zatrudnionych. 16.Czynności porządkowe należy wykonać: w dni robocze - sprzątanie podstawowe 16.1. poza godzinami pracy Zamawiającego, tj.: - poniedziałek od godz. 15:15 do godz. 18:30; - wtorek - piątek od godz. 15:15 do godz. 17:30; 16.2. w godzinach pracy Zamawiającego - sprzątanie pomieszczeń o tzw. specjalnym nadzorze, które należy sprzątać pod nadzorem użytkownika pomieszczenia. Wykaz pomieszczeń o specjalnym nadzorze stanowić będzie załącznik do umowy. 17.Wykonawca świadczyć będzie usługi mycia okien (wewnątrz i zewnątrz) wraz z ramą oraz prania wykładzin dywanowych, chodników i dywanów w sposób sprawny, dokładny, pod własnym nadzorem, przy pomocy własnego personelu, (posiadającego przeszkolenie z zakresu BHP) i sprzętu oraz przy użyciu własnych środków czystości, oraz w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie częściej niż zostało to określone w Załączniku A do SIWZ. 18.Zamawiający każdorazowo po zakończeniu prac, o których mowa w pkt 17 sporządzi w formie pisemnej protokół odbioru jakościowego wykonania usługi, którego wzór stanowi załącznik do umowy. 19.Koszt zużycia prądu i wody przy wykonywaniu usługi pozostaje po stronie Zamawiającego. 20.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww usług. 21.Charakterystyka obiektu: powierzchnia do sprzątania 2723,16m?, 5 kondygnacji , brak podpiwniczenia, dwie wewnętrzne klatki schodowe, jeden dźwig osobowy. Zatrudnienie - 140 osób w systemie jednozmianowym w godz. 7.15 - 15.15 ( w poniedziałki do 18.00 ). 22.Wizja lokalna obiektu: Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej budynku codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 14.00 do dnia poprzedzającego termin składania ofert włącznie,po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym - tel. 12 269-02-66 w. 302 lub 222.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/puskrakow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach