Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańców Warszawy
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
Powstańców Warszawy 28
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
REGON: 36784953800138 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach administracyjno – biurowych oraz na terenach zewnętrznych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i w Bytowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno–biurowych użytkowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i w Bytowie. 1.2 Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części – 2 zadania. 1.3 Wykonawca będzie świadczyć usługi własnymi pracownikami przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający wymaga, aby w obiekcie w Pruszczu Gdańskim usługa sprzątania realizowana była przez co najmniej trzy osoby, w obiekcie w Słupsku przez co najmniej dwie osoby. 1.4 Usługi utrzymania terenów zewnętrznych w Pruszczu Gdańskim oraz w Słupsku nie mogą być realizowane przez pracownika świadczącego usługę sprzątania w obiekcie. 1.5 Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania w obiektach w Pruszczu Gdańskim oraz Słupsku realizowana była przez osoby posiadające co najmniej roczne (ciągłe) doświadczenie w realizacji usług podobnych w obiektach użyteczności publicznej, uzyskane w ciągu ostatnich pięciu lat przed realizacją usługi stanowiącej przedmiot zamówienia; 1.6 Zamawiający wymaga, aby usługa realizowana była przez personel regularnie szkolony z zakresu technik sprzątania, użytkowania środków czystości i dezynfekcji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obsługi Klienta. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób realizujących usługę w obiekcie w jednolity ubiór firmowy oraz identyfikatory z imieniem, nazwiskiem oraz logo Wykonawcy, umożliwiające identyfikację pracownika oraz zatrudniającej go firmy. 1.8 W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich materiałów (m.in. środki czystości i środki higieny, środki przeciwpoślizgowe), narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 1.9 Zamawiający zaleca aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, odbył wizję lokalną budynków i terenów zewnętrznych, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w SIWZ. 1.10 Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania w obiektach oraz utrzymywania terenów zewnętrznych były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w Projektach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) Próbki Zamawiający wymaga złożenia następujących próbek: a) płyn do dezynfekcji powierzchni dotykowych z atomizerem (opakowanie minimum 750 ml, oryginalne z etykietą produktu) b) mydło w płynie antybakteryjne (opakowanie o pojemności minimum 250 ml, oryginalne z etykietą produktu); c) płyn do zmywania naczyń (opakowanie o pojemności minimum 250 ml, oryginalne z etykietą produktu); d) papier toaletowy (1 rolka plus etykieta produktu); e) ręczniki papierowe (1 rolka ręczników plus etykieta produktu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
Dodano: 2024-04-26 - Świadczenie usług sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynku administrowanym przez Gdańskie Centrum Świadczeń w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 32/34
Dodano: 2024-04-02 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
Dodano: 2024-03-28 - Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Motława” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-26 - Usługi sprzątania w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie w okresie od 01.02.2024 do 31.01.2025
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Dodano: 2024-01-10 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku oraz odśnieżania, usuwania oblodzenia i śliskości nawierzchni terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-12-30 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
Dodano: 2023-12-16 - Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Dodano: 2023-12-12 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku i terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego w Chojnicach przy ul. Młyńskiej 30 oraz pomieszczeń wynajmowanych przy ul. Młyńskiej 28 w Chojnicach
Dodano: 2023-12-05