Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 738 0620 , fax. 85 738 30 21
- Data zamieszczenia: 2016-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
Osowiec-Twierdza 8 8
19-110 Goniądz, woj. podlaskie
tel. 85 738 0620, fax. 85 738 30 21
REGON: 20066798500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa uszycia mundurów i dostawa elementów umundurowania wyjściowego i polowego oraz przedmiotów uzupełniających dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest: a) uszycie mundurów dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego w roku 2016 w maksymalnej liczbie: - umundurowanie wyjściowe: 1) marynarka w kolorze oliwkowozielonym damska -6 szt. 2) marynarka w kolorze oliwkowozielonym męska - 12 szt. 3) spodnie damskie/spódnice w kolorze oliwkowozielonym - 6 szt. 4) spodnie męskie w kolorze oliwkowozielonym - 12 szt. b) dostawa elementów umundurowania wyjściowego i polowego oraz przedmiotów uzupełniających dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego w roku 2016 w maksymalnej liczbie: - elementy umundurowania wyjściowego: 1) koszula z długim rękawem w kolorze białym - 49 szt. 2) koszula z długim rękawem w kolorze oliwkowozielonym - 33 szt. 3) krawat w kolorze zielonym - 17 szt. 4) kurtka zimowa zielona - 17 szt. 5) kapelusz w kolorze ciemnozielonym - 38 szt. 6) czapka z daszkiem w kolorze zielonym - 17 szt. - elementy umundurowania polowego: 1) spodnie w kolorze oliwkowozielonym - 66 szt. 2) kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnozielonym - 38 szt. 3) koszula z długimi rękawami kolorze oliwkowozielonym - 34 szt. 4) koszula z krótkimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym - 27 szt. 5) krawat w kolorze zielonym - 6 szt. 6) czapka letnia w kolorze zielonym - 6 szt. 7) czapka zimowa w kolorze zielonym - 19 szt. 8) dystynkcje - 37 szt. 9) naszywka logo Biebrzańskiego Parku Narodowego - 37 szt. 10) Orzełek - godło metalowe - 37 szt. 11) Emblemat: a) naszywka Służba Parku Narodowego - 37 szt. b) naszywka Straż Parku - 14 szt. - przedmioty uzupełniające mundury: 1) półbuty w kolorze brązowym do umundurowania wyjściowego - 30 szt. 2) półbuty na grubej zelówce w kolorze brązowym - 49 szt. 3) buty zimowe w kolorze brązowym - 47 szt. 4) rękawice skórzane w kolorze brązowym - 26 szt. 5) szalik w kolorze zielonym - 17 szt. 6) skarpety letnie w kolorze zielonym - 153 par 7) skarpety zimowe w kolorze zielonym - 153 par 8) rajstopy letnie w kolorze cielistym - 36 szt. 9) rajstopy zimowe w kolorze cielistym -36 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1a SIWZ. II. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest potwierdzić, że oferowana usługa i dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, przedstawiając Zamawiającemu aktualne Świadectwa oceny zgodności wydane przez Ośrodek Rozwojowo Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. Do świadectw należy dołączyć kopie upoważnień wydane przez producentów odzieży uprawniające Wykonawców do korzystania z tych dokumentów. Kopie świadectw i upoważnień winny być złożone wraz z dostawą. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą, z winy Wykonawcy. Wymagane Świadectwa nie dotyczą obuwia mundurowego, skarpet oraz oznak służbowych (dystynkcji i loga BbPN). 3. Po wyborze oferty w siedzibie Zamawiającego Wykonawca pobierze miarę (obmierzy pracowników Zamawiającego w jego siedzibie) na mundury oraz asortyment do umundurowania w terminie 1 tygodnia od dnia podpisania umowy. Pobranie miar - obmierzenie pracowników Zamawiającego przez Wykonawcę może nastąpić nie więcej jak trzy razy. Termin dodatkowych obmiarów zostanie ustalony przez obie strony w trakcie realizacji zamówienia., a w przypadku wykonania sortów w niewłaściwych rozmiarach na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek ich wymiany. Pobranie miar - obmierzenie pracowników Zamawiającego przez Wykonawcę dotyczy umundurowania wyjściowego i polowego oraz przedmiotów uzupełniających. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy, nie dłuższym jednak niż 45 dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania protokołu odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone mundury oraz asortyment do umundurowania na warunkach określonych w umowie. 6. Podane liczby w opisie przedmiotu zamówienia są szacunkowe, mogą one ulec zmniejszeniu do 30% zamówienia (Zamawiający gwarantuje odbiór 70% zamówienia). Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy. Ostateczne wynagrodzenie zostanie obliczone przy przyjęciu stawek jednostkowych z formularza cenowego oferty, zgodnie z liczbą rzeczywiście dostarczonych mundurów i elementów umundurowania. 7. Pozostała część zamówienia będzie zamawiana przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb, bez konieczności zmiany umowy, zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu prawo opcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykoania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biebrza.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa artystycznego szycia kostiumów scenicznych na potrzeby operetki Zemsta nietoperza
Dodano: 2016-06-13 - Usługa uszycia mundurów i dostawa elementów umundurowania wyjściowego i polowego oraz przedmiotów uzupełniających dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego.
Dodano: 2015-10-28 - Usługa artystycznego szycia kostiumów scenicznych na potrzeby opery TRAVIATA
Dodano: 2013-07-04 - Usługa artystycznego szycia kostiumów scenicznych na potrzeby opery Straszny Dwór
Dodano: 2012-07-09 - Usługa miarowego szycia obuwia na potrzeby opery Straszny Dwór
Dodano: 2012-06-28 - Usługa miarowego szycia obuwia na potrzeby musicalu Korczak
Dodano: 2012-06-28 - Usługa artystycznego szycia kostiumów scenicznych na potrzeby musicalu Korczak
Dodano: 2012-06-25 - USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA FUNKCJONARIUSZOM CELNYM IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2011-08-24