Gmina Tykocin ogłasza przetarg
- Adres: 16-080 Tykocin, 11 Listopada 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tykocin
11 Listopada 8
16-080 Tykocin, woj. podlaskie
REGON: 050659177 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tykocin 2023r. – 2024 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest Zadanienie przewiduje demontażu odpadów zawierających azbest. Odpady zawierające azbest o kodzie 17 06 05* - materiałykonstrukcyjne zawierające azbest, powstałe w wyniku wymiany lub likwidacji pokrycia dachowego lub innych elementówbudowlanych z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych, będących własnością osób fizycznych z terenu GminyTykocin. Azbest został złożony w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przy nieruchomościach zlokalizowanych naterenie Gminy Tykocin w ilości około 363,86 ( Mg), przy założeniu że jedna płyta falista cementowo – azbestowa, waży 15 kg:1) Ilość odpadów jest ilością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na ilość zgłoszeń od mieszkańców deklarującychoddanie złożonych na pryzmach / stosach płyt azbestowo – cementowych w stosunku do rzeczywistych obmiarówdokonanych w trakcie realizacji zamówienia na poszczególnych nieruchomościach; 2) Zamawiający zastrzega sobie, iż dokona zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z rzeczywistą ilością odebranych odpadów nie większą niż 363,86 Mg;3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w związku z planowanym dofinansowaniem zadania z uwagi, że podstawą faktycznego rozliczenia będą protokoły odbioru odpadów podpisane przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości, z której usuwane są odpady, oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów; 4) W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy podaną szacunkowo ilością wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia, a ilością udokumentowaną faktycznie usuniętych wyrobów zawierających azbest,Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywista wartość umowy zostanie ustalona na podstawieprotokołów odbioru wyrobów; 5) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu nieruchomości z których należy usunąć azbest harmonogram prac w uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) Wykonawca prac, związanych z usunięciem wyrobów azbestowych, musi spełniać wymogi określone w poniżejprzywołanych aktach prawnych oraz musi posiadać wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz oGospodarce Odpadami (BDO), uprawniający do prowadzenia działalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy zdnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587);Łącznie 89 nieruchomości z Gminy Tykocin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów2.1.1 Posiadają aktualną decyzję w zakresie transportu odpadów zawierających azbest zgodnie z ustawą o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r.( Dz. U. z 2023 r. poz. 1587).2.1.2 Aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na odbiór i utylizację odpadów azbestowych lub aktualne zaświadczenieze składowiska odpadów potwierdzające zawarcie ww. umowy. W przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własneskładowisko odpadów decyzje dla właściciela składowiska zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresieunieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej izrealizuje kompleksową usługę w zakresie transportowania odpadów zawierających azbest na podstawie decyzji/zezwolenia i odebrania i utylizacji azbestu na podstawie umowy/zaświadczenia – szczegółowo - (2.1.2). W takim przypadkuWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zwykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia i w jakim zakresie.UWAGA: Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum, spółki cywilne) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę (którzyodpowiadają za realizację danego zakresu przedmiotu zamówienia), zgodnie z ustawą o odpadach. Zamawiający informuje, że złożenie oświadczenia które nie polega na prawdzie stanowi przestępstwo przestępstwo w myśl art. 297 Kodeksu karnego polegające na wyłudzeniu zamówienia zagrożone karą do 5 lat pozbawienia wolności.2.2 zdolności technicznej lub zawodowej:- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2.4. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną