Przetargi.pl
Usługa usuwania graffiti, plakatów, naklejek i innych zanieczyszczeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz mycie wiat

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa usuwania graffiti, plakatów, naklejek i innych zanieczyszczeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz mycie wiat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usuwanie graffiti, plakatów, naklejek i innych zanieczyszczeń z urządzeń przystankowych. 2) Mycie wiat przystankowych. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) Bieżące usuwanie napisów i rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i innych zanieczyszczeń np.: śladów po farbie, kleju, taśmie klejącej, niezwiązanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej z urządzeń przystankowych, tj.: a) z konstrukcji wiat przystankowych starego typu (ściany osłonowe ze sklejki wodoodpornej), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli to jest niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w dotychczasowym kolorze, b) z konstrukcji wiat przystankowych nowego typu (ściany osłonowe wypełnione szybami lub tworzywem sztucznym typu pleksi, płyta poliwęglanowa itp., zadaszenie wykonane z płyt poliwęglanowych komorowych), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli jest to niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w kolorze RAL 3020, c) z osłon rozkładów jazdy i informacji komunikacyjnej umieszczonych w tabliczkach rozkładowych i gablotach informacyjnych, a w przypadku stwierdzenia, że podjęte działania naprawcze nie poprawiły czytelności zamieszczonych informacji - poinformowanie Zamawiającego o konieczności wymiany leksanu (tworzywo sztuczne, zabezpieczające informacje przed zniszczeniem i warunkami atmosferycznymi), d) z powierzchni znaków D-15, nazw przystanków, nazw ulic, numerów linii, oznaczeń strefowych umieszczonych na urządzeniach przystankowych, e) czyszczenie rynien odpływowych wiat z liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń, w ilości do 10 sztuk w miesiącu - na zlecenie Zamawiającego. 1.1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżąca kontrola infrastruktury przystankowej - 885 przystanków rozmieszczonych w pięciu sektorach, na trasie komunikacyjnej liczącej 266 km, a w szczególności: a) usuwanie zabrudzeń urządzeń przystankowych zgodnie z harmonogramem, w pięciu sektorach: - poniedziałek- sektor A - wtorek- sektor B - środa- sektor C - czwartek - sektorD - piątek- sektor E Jeżeli w dniu przypadającym na działania w sektorze przypadnie dzień świąteczny pracę należy wykonać w sobotę. Jeżeli w dniach przypadających na działania w sektorach przypadnie więcej niż jeden dzień świąteczny pracę w tych sektorach należy wykonać w tygodniu następnym. Niedziele i święta ustawowe są dniami wolnymi od pracy. b) czyszczenie rynien odpływowych wiat z liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń, w ilości do 10szt., w miesiącu - na zlecenie Zamawiającego, c) usuwanie graffiti lub innych zabrudzeń w ciągu 12 godzin - na zlecenie Zamawiającego. 1.2) Do realizacji prac należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń powierzchni lakierniczych oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych (matowienie powierzchni przeźroczystych) takich jak np.: plexi clean - koncentrat do usuwania graffiti, zmywacz HP 020 - silny koncentrat do usuwania graffiti, zmywacz HP 020 G - silny koncentrat w postaci żelu do usuwania graffiti. 2) Mycie wiat przystankowych, tj: 2.1) dokładne oczyszczenie (bez zacieków) przy użyciu sprzętu wysokociśnieniowego wraz z usuwaniem graffiti, wszelkich widocznych jak i zasłoniętych elementów konstrukcyjnych wiat oraz ich elementów wyposażenia, w tym z całej powierzchni: ścian osłonowych, powierzchni zadaszenia wiaty, znaku D15, profilu konstrukcji wiaty; 2.2) usunięcie zanieczyszczeń w postaci napisów i rysunków typu graffiti, reklam oraz innych informacji w postaci nalepek, wlepek oraz pozostałości po środkach je mocujących, np.: taśmie, kleju; 2.3) Wiaty będą myte: a) dwa razy w roku : - przewidywana ilość 13 000 m2 w okresie wiosennym: kwiecień - maj, - przewidywana ilość 13 000 m2 w okresie jesiennym: wrzesień - październik. b) doraźnie (awaryjne) - w ilościach jednostkowych - na zlecenie Zamawiającego. 2.4) Z uwagi na gwarancję wiat przystankowych producent dopuścił do używania w procesie mycia środki Firmy KARCHER lub równoważne, których zastosowanie nie spowoduje uszkodzeń powierzchni lakierowanych, powierzchni z poliwęglanu i tworzyw sztucznych oraz powierzchni szklanych: RM 55 ASF, karta charakterystyki zgodnie z 1907/2006/WE, artykuł 31 i RM 81 ASF, karta charakterystyki zgodnie z 1907/2006/WE ,artykuł 31, oraz utraty gwarancji. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany w wyposażeniu infrastruktury przystankowej. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości przystanków wyposażonych w urządzenia przystankowe w granicach do 10 % w ramach prac rozliczanych miesięcznym ryczałtem. 5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność pracowników i sprzętu w ilości niezbędnej do wykonania prac, zapewni kontakt telefoniczny oraz faks, celem przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia oraz transport upoważnionego pracownika zamawiającego w celu dokonania komisyjnego odbioru robót w zakresie mycia wiat przystankowych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z zasadami określonymi w art. 29 i art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną