Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, Gdyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 633 100 , fax. 227 633 135
- Data zamieszczenia: 2018-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Gdyńska 1/3
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 227 633 100, fax. 227 633 135
REGON: 31031500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwolomin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa uruchomienia systemu komercja w ramach informatyzacji Szpitala w Wołominie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa uruchomienia systemu komercja w ramach informatyzacji Szpitala w Wołominie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie kompetencji ani uprawnień. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane OŚWIADCZENIE – że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;-załącznik nr 6 do SIWZ; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;- załącznik nr 6 do SIWZ; 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy- załącznik nr 6 do SIWZ; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy.- załącznik nr 6 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa funkcjonalności oprogramowania wspierającego wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych (PPN)
Dodano: 2024-07-25 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Książki Adresowej PEF i Portalu efaktura.gov.pl.
Dodano: 2024-07-17 - Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
Dodano: 2024-06-28 - Dostawa systemu informatycznego ERP wraz z wdrożeniem, na potrzeby MSCZ
Dodano: 2024-05-09 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji (...)
Dodano: 2024-02-20 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2024-01-18 - Zakup usługi wsparcia producenta dla oprogramowania ArcGIS”, sprawa nr 243/BŁiI/23/DG
Dodano: 2023-12-27 - „Usługi wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu ABEL.”
Dodano: 2023-12-22 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług serwisowych, obejmujących opiekę techniczną oraz nadzór autorski, dla systemu eDIOM użytkowanego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy
Dodano: 2023-10-13