Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4491389
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
ul. Uzdrowiskowa 54 54
43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4491389
REGON: 00029188800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia pożyczki finansowej dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki finansowej dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice Zdrój kod CPV: 66.00.00.00-0 . 2. Kwota pożyczki w walucie polskiej w wysokości 800 000,00 zł. 3. Pożyczka uruchomiana na wniosek Zamawiającego od dnia 02 listopada 2009r. 4. Spłata całości wypłaconej pożyczki wraz z prowizją i odsetkami przez okres 20 miesięcy w ratach miesięcznych , przy czym kapitał główny Zamawiający rozpocznie spłatę od 31.07.2010 r. w równych ratach miesięcznych , a odsetki i prowizja płatne będą od dnia 30 listopada 2009r. Odsetki winne być naliczane od kapitału pozostałego do spłaty, do dnia zapłaty. 5. Forma zabezpieczenia pożyczki - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 7. Przeznaczenie pożyczki - restrukturyzacja finansowa zobowiązań Zamawiającego. 8. Obsługa przez elektroniczny system bankowy. Zamawiający zastrzega odstąpienie podpisania umowy w przypadku otrzymania środków finansowych od organu założycielskiego . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium ani wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) spełnią warunki dodatkowe: a)potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek ,wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę min. 800.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)przedstawią harmonogram spłaty pożyczki obejmujący odsetki oraz prowizję, d)udzielą pożyczki dla której zabezpieczeniem będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową e)złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 3 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min 800.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Harmonogram spłaty pożyczki obejmujący odsetki oraz prowizję.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186 zakładka - przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów oraz emisji obligacji
Dodano: 2016-04-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 935 000,00 zł.
Dodano: 2015-11-25 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CIASNA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Dodano: 2015-11-24 - usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala
Dodano: 2015-11-02 - PRZETARG NIEOGRANICZONY 21/PN/15 na usługi ochrony ubezpieczeniowej dla Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o.
Dodano: 2015-09-11 - Udzielenie gwarancji zapłaty wierzytelności kontraktowych do łącznej sumy 25.201.054,64 zł w terminie do 31.01.2016 r.
Dodano: 2015-04-24 - usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala
Dodano: 2014-10-17 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
Dodano: 2013-11-22 - usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala
Dodano: 2013-10-21 - usługa restrukturyzacji zobowiązań wymagalnych Szpitala
Dodano: 2013-10-07