Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6565800, 6565815 , fax. 085 6565803
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803
    REGON: 05002691100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego jest udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 3.000.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Miejskiej Siemiatycze na rok 2009 związanych z realizacją zadań inwestycyjnych miasta Siemiatycze. Uruchomienie kredytu przewidujemy w czterech transzach: I transza do dnia 31.08.2009 r - kwota 1.000.000 PLN II transza do dnia 30.09.2009 r - kwota 800.000 PLN III transza do dnia 31.10.2009 r - kwota 600.000 PLN IV transza do dnia 30.11.2009 r.- kwota 600.000 PLN Spłaty rat kredytów planujemy: w roku 2010 w dniu 31 marca - kwotę 100.000 zł w dniu 30 czerwca - kwotę 100.000 zł w dniu 30 września - kwotę 200.000 zł w dniu 31 grudnia - kwotę 200.000 zł w roku 2011 w dniu 31 marca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 czerwca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 września - kwotę 200.000 zł w dniu 31 grudnia - kwotę 200.000 zł w roku 2012 w dniu 31 marca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 czerwca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 września - kwotę 200.000 zł w dniu 31 grudnia - kwotę 200.000 zł w roku 2013 w dniu 31 marca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 czerwca - kwotę 200.000 zł w dniu 30 września - kwotę 200.000 zł w dniu 31 grudnia - kwotę 200.000 zł 1. Do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne w okresach miesięcznych (ostatni dzień kalendarzowy). 2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę winny ponadto przewidywać prawo Zamawiającego do: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i działają zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm). Wykonawca musi złożyć właściwie sporządzoną pisemną ofertę obejmującą cały przedmiot wymieniony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i opisany w załącznikach do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, załączniki w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów, o których mowa w dziale VI na zasadzie spełnia- nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 do siwz, wraz z załącznikiem 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego druku - Załącznik Nr 2 do siwz, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz .U z 2002 r Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami) lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3 siwz 9. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzieleniu zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych 1 )w ust. A pkt. 3, 4,5 i 7 złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) w ust.A pkt. 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24.ust 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 3) Dokumenty , o których mowa w ust. B pkt.1 lit.a i b oraz pkt.2 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust.B pkt.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust.10 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach