Przetargi.pl
USŁUGA UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Dietla
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
    Dietla 5
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
    REGON: 29795100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000 PLN na obsługę przeterminowanych i bieżących zobowiązań z tytułu dostaw i usług. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w kwocie 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na obsługę przeterminowanych i bieżących zobowiązań z tyt. dostaw i usług. 2.2. Wykonawca postawi do dyspozycji zamawiającego środki w kwocie stanowiącej przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy kredytowej. Orientacyjny termin przekazania środków – 01.12.2019 r. 2.3. Zamawiający zobowiązuje się do przeznaczenia kredytu na sfinansowanie wydatków związanych ze spłatą przeterminowanych i bieżących zobowiązań z tytułu dostaw i usług. 2.4. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu Zamawiający dopuszcza weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 2.5. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) Zmienne oprocentowanie kredytu, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 3M z dnia poprzedzającego o 3 dni robocze dzień uruchomienia kredytu. Dla potrzeb porównania ofert w kryterium cenowym, Wykonawca w ofercie przedstawi stopę oprocentowania kredytu obliczoną w oparciu o WIBOR 3M z dnia wszczęcia postępowania tj. ogłoszenia o zamówieniu. Liczbę określającą podaną wyżej stawkę należy podać w formie dziesiętnej, do dwóch miejsc po przecinku; b) Zamawiający nie dopuszcza naliczania opłat oraz prowizji od udzielenia kredytu. 2.6. Kredyt będzie spłacony w 60 ratach malejących, począwszy od dnia 31.12.2020 r. Zakłada się termin: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2025 r. Karencja w spłacie kapitałów kredytu: pierwsza rata kapitałowa – płatność od 31.12.2020 r. 2.7. Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu udzielenia zamówienia. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków. Postawienie środków do dyspozycji nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez poniesienia dodatkowych opłat i prowizji. Wcześniejsza spłata środków kredytowych powoduje ich automatyczne i natychmiastowe zaliczenie na poczet kolejnych wymagalnych rat, następujących po dokonanej spłacie, bez dodatkowych wniosków ze strony Zamawiającego 2.9. Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Zamawiającego do przeniesienia rachunku bankowego do banku Wykonawcy. 3. Pozostałe szczegółowe informacje do złożenia oferty zawarte zostały w załączniku nr 1.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje uprawnieniami do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.3 na wezwanie zamawiającego: – Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1 do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2.2, 2.2 na wezwanie (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): - zezwolenie właściwego organu na posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument wskazujący na posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.). 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy złożyć: 3.1 do oferty - dołączyć oświadczenie potwierdzające, że usługa będzie wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.2 na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach