Przetargi.pl
Usługa udzielania porad indywidualnych realizowana w trzech gminach tj. Prostaki, Ełk i Kalinowo w ramach projektu Akademia Rodziny model lokalnego systemu reintegracji społecznej na terenach wiejskich.

Stowarzyszenie "ZACHEUSZ" ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Bora-Komorowskiego 3/22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 67 7321684 , fax. 77 6218750
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "ZACHEUSZ"
    ul. Bora-Komorowskiego 3/22 3/22
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 67 7321684, fax. 77 6218750
    REGON: 51965251900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zacheusz.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielania porad indywidualnych realizowana w trzech gminach tj. Prostaki, Ełk i Kalinowo w ramach projektu Akademia Rodziny model lokalnego systemu reintegracji społecznej na terenach wiejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielania porad indywidualnych realizowana w trzech gminach tj. Prostki, Ełk i Kalinowo w ramach projektu Akademia Rodziny model lokalnego systemu reintegracji społecznej na terenach wiejskich z podziałem na IV części: 1.Część I. Część I zamówienia obejmuje usługę udzielania porad indywidualnych przez psychologa, osobom objętym projektem. Usługa musi być przeprowadzona z uwzględnieniem następujących wymogów: a) wykonawca przeprowadzi 288 godzin konsultacji/porad które odbywać się będą w Gminie Prostki, Gminie Ełk i Gminie Kalinowo w proporcjonalnej ilości godzin tj. 96 godz. na jedną gminę. b) zadanie wykonywane będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r., c) zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzania porad we własnym zakresie, wykonawca nie ponosi kosztów z tym związanych, d) wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne materiały pomocne przy realizacji zadania np. formularze, druki, rejestry, e) porady prowadzone będą wg zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu, średnio 2 godz. tygodniowo w jednej gminie o stałej porze dnia w godz. od 8:00 do 15:00, liczba godzin w danym miesiącu może być wyższa, łącznie nie może przekroczyć 96 godz. na daną gminę w całym okresie realizacji usługi, f) w pomieszczeniu w czasie w którym prowadzone będą porady nie mogą być prowadzone inne zajęcia i znajdować się osoby postronne, g) wykonawca prowadzić będzie karty usług z udzielanych porad, rejestr osób korzystających z porad oraz miesięczne karty czasu pracy, h) w ramach prowadzonych porad dokonana zostanie diagnoza osobowościowa uczestników projektu w celu opracowania prawidłowej ścieżki kariery, i) wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu w odstępach miesięcznych dokumentację potwierdzającą należyte wykonywanie zadania (miesięczną kartę czasu pracy, karty usług, a po zakończeniu rejestr osób, które skorzystały z porad, sprawozdanie z przeprowadzonej usługi), obowiązkiem wykonawcy jest informowanie zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach i nieprawidłowościach, j) po zakończeniu zadania wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty wytworzone i wykorzystywane podczas porad, k) wykonawca przeprowadzi w ramach podstawowych godzin, zajęcia w małych grupach, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby ze strony uczestników projektu, l) wykonawca będzie w stałym kontakcie z pracownikami ds. rodziny/asystentami rodziny m) wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji harmonogram konsultacji na cały okres trwania umowy. 2.Część II. Część II zamówienia obejmuje usługę udzielania porad indywidualnych przez prawnika osobom objętym projektem. Usługa musi być przeprowadzona z uwzględnieniem następujących wymogów: a) wykonawca przeprowadzi 288 godzin konsultacji/porad które odbywać się będą w Gminie Prostki, Gminie Ełk i Gminie Kalinowo w proporcjonalnej ilości godzin tj. 96 godz. na jedną gminę. b) zadanie wykonywane będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. c) zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzania porad we własnym zakresie, wykonawca nie ponosi kosztów z tym związanych, d) wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne materiały pomocne przy realizacji zadania, e) porady prowadzone będą wg zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu, średnio 2 godz. tygodniowo w jednej gminie o stałej porze dnia w godz. od 8:00 do 15:00, liczba godzin w danym miesiącu może być wyższa, łącznie nie może przekroczyć 96 godz. na dana gminę w całym okresie realizacji usługi. f) w pomieszczeniu w czasie w którym prowadzone będą porady nie mogą być prowadzone inne zajęcia i znajdować się osoby postronne, g) wykonawca prowadzić będzie karty usług z udzielanych porad, rejestr osób korzystających z porad oraz miesięczne karty czasu pracy, h) wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu w odstępach miesięcznych dokumentację potwierdzającą należyte wykonywanie zadania (miesięczną kartę czasu pracy, karty usług, a po zakończeniu rejestr osób, które skorzystały z porad, sprawozdanie z przeprowadzonej usługi), obowiązkiem wykonawcy jest informowanie zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach i nieprawidłowościach, i) po zakończeniu zadania wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty wytworzone i wykorzystywane podczas porad, j) wykonawca przeprowadzi w ramach podstawowych godzin, zajęcia w małych grupach, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby ze strony uczestników projektu, k) wykonawca będzie w stałym kontakcie z pracownikami ds. rodziny/asystentami rodziny l) wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji harmonogram konsultacji na cały okres trwania umowy. 3.Część III. Część III zamówienia obejmuje usługę udzielania porad indywidualnych przez doradcę zawodowego, osobom objętym projektem. Usługa musi być przeprowadzona z uwzględnieniem następujących wymogów: a) wykonawca przeprowadzi 288 godzin konsultacji/porad które odbywać się będą w Gminie Prostki, Gminie Ełk i Gminie Kalinowo w proporcjonalnej ilości godzin tj. 96 godz. na jedną gminę. b) zadanie wykonywane będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. c) zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzania porad we własnym zakresie, wykonawca nie ponosi kosztów z tym związanych, d) wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne materiały pomocne przy realizacji zadania, e) porady prowadzone będą wg zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu, średnio 2 godz. tygodniowo w jednej gminie o stałej porze dnia w godz. od 8:00 do 15:00, liczba godzin w danym miesiącu może być wyższa, łącznie nie może przekroczyć 96 godz. na daną gminę w całym okresie realizacji usługi. f) w pomieszczeniu w czasie w którym prowadzone będą porady nie mogą być prowadzone inne zajęcia i znajdować się osoby postronne, g) wykonawca prowadzić będzie karty usług z udzielanych porad, rejestr osób korzystających z porad oraz miesięczne karty czasu pracy, h) doradca zawodowy przeprowadzi diagnozę osobowościową uczestników projektu w celu opracowania prawidłowej ścieżki kariery i opracowuje indywidualne plany działań (IPD) - dla uczestników projektu, i) wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu w odstępach miesięcznych dokumentację potwierdzającą należyte wykonywanie zadania (miesięczną kartę czasu pracy, karty usług, a po zakończeniu rejestr osób, które skorzystały z porad, sprawozdanie z przeprowadzonej usługi), obowiązkiem wykonawcy jest informowanie zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach i nieprawidłowościach, j) po zakończeniu zadania wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty wytworzone i wykorzystywane podczas porad, k) wykonawca przeprowadzi w ramach podstawowych godzin, zajęcia w małych grupach, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby ze strony uczestników projektu, l) wykonawca będzie w stałym kontakcie z pracownikami ds. rodziny/asystentami rodziny m) wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji harmonogram konsultacji na cały okres trwania umowy. 4.Część IV. Część IV zamówienia obejmuje usługę udzielania porad indywidualnych przez pedagoga osobom objętym projektem. Usługa musi być przeprowadzona z uwzględnieniem następujących wymogów: a) wykonawca przeprowadzi 288 godzin konsultacji/porad które odbywać się będą w Gminie Prostki, Gminie Ełk i Gminie Kalinowo w proporcjonalnej ilości godzin tj. 96 godz. na jedną gminę. b) zadanie wykonywane będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. c) zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzania porad we własnym zakresie, wykonawca nie ponosi kosztów z tym związanych, d) wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne materiały pomocne przy realizacji zadania, e) porady prowadzone będą wg zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu, średnio 2 godz. tygodniowo w jednej gminie o stałej porze dnia w godz. od 8:00 do 15:00, liczba godzin w danym miesiącu może być wyższa, łącznie nie może przekroczyć 96 godz. na dana gminę w całym okresie realizacji usługi. f) w pomieszczeniu w czasie w którym prowadzone będą porady nie mogą być prowadzone inne zajęcia i znajdować się osoby postronne, g) wykonawca prowadzić będzie karty pracy z udzielanych porad, rejestr osób korzystających z porad oraz miesięczne karty czasu pracy, h) wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu w odstępach miesięcznych dokumentację potwierdzającą należyte wykonywanie zadania (miesięczną kartę czasu pracy, karty usług, a po zakończeniu rejestr osób, które skorzystały z porad, sprawozdanie z przeprowadzonej usługi), obowiązkiem wykonawcy jest informowanie zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach i nieprawidłowościach, i) po zakończeniu zadania wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty wytworzone i wykorzystywane podczas porad, j) wykonawca przeprowadzi w ramach podstawowych godzin, zajęcia w małych grupach, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby ze strony uczestników projektu, k) wykonawca będzie w stałym kontakcie z pracownikami ds. rodziny/asystentami rodziny. l) wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji harmonogram konsultacji na cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zacheusz.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach