Przetargi.pl
USŁUGA UDOSTĘPNIENIA KOMPLEKSOWEGO ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI STREF PŁATNEGO PARKOWANIA W GDAŃSKU

Gdańskie Centrum Informatyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-601 Gdańsk, Prof. Witolda Andruszkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7688288, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Centrum Informatyczne
    Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
    80-601 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 7688288, , fax. -
    REGON: 36770872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gci.gdansk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UDOSTĘPNIENIA KOMPLEKSOWEGO ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI STREF PŁATNEGO PARKOWANIA W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa udostępnienia kompleksowego rozwiązania informatycznego (zwanego dalej Systemem) do obsługi stref płatnego parkowania w Gdańsku, realizowana w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia opcjonalnego, obejmujące swoim zakresem: 1) Zamówienie podstawowe: a) Komponent 1 – wynajem 17 urządzeń mobilnych (dalej zwanych Urządzeniami) do weryfikacji wniesienia przez posiadaczy pojazdów opłaty za parkowanie, nakładania opłat dodatkowych z tytułu nieuiszczenia opłaty za postój pojazdu samochodowego w Strefie i wydruku wezwań, b) Komponent 2 – oprogramowanie do urządzeń mobilnych, o których mowa w lit. a, c) Komponent 3 – oprogramowanie do obsługi nałożonych opłat dodatkowych, umożliwiające prowadzenie spraw związanych z tymi opłatami, w tym realizację procedury windykacyjnej, d) Komponent 4 – oprogramowanie umożliwiające składanie za pośrednictwem formularza www pism dotyczących opłaty dodatkowej z tytułu nieuiszczenia opłaty za postój pojazdu samochodowego w Strefie, a także pozwalające na elektroniczne rozpatrywanie wniesionych pism i komunikację z osobami wnoszącymi pisma, e) Komponent 5 – oprogramowanie do wystawiania i zarządzania abonamentami oraz kartami potwierdzającymi określone prawo dot. parkowania w Strefie, umożliwiające jednocześnie zakup abonamentów za pośrednictwem strony www, f) wdrożenie przedmiotu zamówienia, w tym integrację z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego, szkolenia i przekazanie dokumentacji, g) usługę utrzymania w zakresie serwisu, h) usługę utrzymania w zakresie rozwoju. 2) Zamówienie opcjonalne: a) usługa modyfikacji Oprogramowania stanowiącego Komponenty wymienione w pkt 1 lit. a-e powyżej, b) zwiększenie liczby Urządzeń wskazanych w ust. 1 pkt 1 lit. a, o maksymalną liczbę 17 dodatkowych Urządzeń, c) wydłużenie okresu realizacji Umowy o maksymalnie dodatkowe 6 miesięcy, d) wykupienie Urządzeń po upływie 18 miesięcy ich użytkowania lub na zakończenie Umowy, e) usługi dodatkowe, mające na celu zapewnienie ciągłości pracy Urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32427000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 15 000,00 PLN 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty opcjonalnie dołączane do oferty: 1) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie). Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). 2) pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) - jeżeli dotyczy. 3) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty kwotą wadialną w formie oryginału, w przypadku jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną