Przetargi.pl
Usługa ubezpieczenia Powiatu Pilskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi

Powiat Pilski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, aleja Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski
    aleja Niepodległości 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ubezpieczenia Powiatu Pilskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n.: Usługa ubezpieczenia Powiatu Pilskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.2. Zamawiający prowadzi postępowanie przy udziale brokera ubezpieczeniowego: Supra Brokers S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy Alei Śląskiej 1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000425834, NIP: 8943041146, REGON: 021916234 3. Wykaz podmiotów ubezpieczeniowych znajduje się w pkt 3.3 SWZ.4. Zamówienie obejmuje usługę ubezpieczenia wspólnego dla wszystkich jednostek w tym:4.1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia oraz z tyt. zarządzania drogami;4.2. ubezpieczenie dla poszczególnych jednostek:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na zaksięgowaniu wpływu składki ubezpieczeniowej za okres wynikający z umowy oraz wypłacie odszkodowania za szkodę Zamawiającemu. 5.1. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia udzielna w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiącego do 10% wartości zamówienia podstawowego, polegać będą na powtórzeniu podobnych usług o identycznym lub podobnym przeznaczeniu, zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej czyli Wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 7 ust. 1 w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2022 poz. 2640 z późn.zm.), w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r., o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach