Przetargi.pl
usługa ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660230, 2660251 , fax. 032 2663630,2660251
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660230, 2660251, fax. 032 2663630,2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Centrum Pediatrii im Jana Pawła II w Sosnowcu w zakresie: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej. 2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej. 3. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych. 4. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji. 5. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. 6. Ubezpieczenie maszyn od szkód elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663320006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zaświadczenie Ministerstwa Finansów dotyczące zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą ubezpieczenie zakładu opieki zdrowotnej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają jednostkę terenową na terenie województwa śląskiego i dysponują w ramach jednostki odpowiednim zapleczem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych, b) Oświadczenie zgodne z art. 44 Ustawy prawo zamówień publicznych, c) Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców (wyciąg z KRS) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Kopia zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub oświadczenie iż takie zezwolenie nie jest wymagane, e) Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, f) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, g) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; h) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, i) Ogólne warunki ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ i/lub szczególne warunki ubezpieczenia, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną