Gmina Ziębice ogłasza przetarg
- Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8163870, , fax. 74 8191212
- Data zamieszczenia: 2020-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
ul. Przemysłowa 10
57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
tel. 74 8163870, , fax. 74 8191212
REGON: 89071847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ubezpieczenia Gminy Ziębice oraz podległych jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający podzielił zamówienie na części: Zamówienie dotyczy następujących rodzajów ubezpieczeń: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część stanowi odrębne zamówienie. CZĘŚĆ PIERWSZA Ubezpieczenie mienia i OC 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 4. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń 5. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; CZĘŚĆ DRUGA Ubezpieczenie NW 1) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych – ZAKRES I 2) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych – ZAKRES II; CZĘŚĆ TRZECIA Ubezpieczenie pojazdów 1. Obowiązkowe Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM) 2. Ubezpieczenie Auto Casco (AC) 3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW) 4. Ubezpieczenie Assistance (ASS). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia, tj.:. a) posiadał zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), b) w przypadku, gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 1990 r. Nr 59, poz. 344 ze zm.) posiadał zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii oświadczenia sporządzonej w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem 2. Inne dokumenty. 1) Oferta - na ofertę składa się: a) formularz ofertowy - zgodnie z wzorem załącznika nr 6,7,8 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Środki naprawcze (self- cleaning): Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. oraz pkt 16-20 ustawy Pzp. (obligatoryjne przesłanki wyłączenia) lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zastosowanie środków naprawczych nie będzie miało miejsca w stosunku do Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, Wykonawcy, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz wobec którego nie upłynął jeszcze określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy uzna za wystarczające przedstawione przez niego dowody. W przypadku nieuwzględnienia przedstawionych dowodów Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2024-01-30 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNY BÓR”
Dodano: 2024-01-15 - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ich małżonków i pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
Dodano: 2023-11-28 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WĄSOSZ I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-11-27 - Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2024
Dodano: 2023-11-17 - USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - WĄSOSZ SPÓŁKA Z O.O
Dodano: 2023-11-15 - Ubezpieczenie majątku Gminy Milicz wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-11-09 - Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.
Dodano: 2023-11-03 - USŁUGA UBEZPIECZENIA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KŁODZKU
Dodano: 2023-10-20 - „Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Gminy Miejskiej Chojnów wraz z Jednostkami Organizacyjnymi, Instytucjami Kultury i Zakładem Budżetowym”
Dodano: 2023-09-21