Przetargi.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 165 300 lub 301 , fax. 748 155 445
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 165 300 lub 301, fax. 748 155 445
    REGON: 52611000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl/przetargi/33

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwaną w dalszej części „ustawą”. 2. Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 3. Zamawiający nie przewiduje spotkania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy biuro@ak-consulting.pl - wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów. Klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki ubezpieczenia, opis przedmiotu zamówienia, informacje dotyczące szkodowości, wykaz majątku, wykaz pojazdów. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało podzielone na części zwane dalej „Pakietami”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie części oraz na każdą część osobno. Przedmiotem postępowania jest: PAKIET I Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami 3. Ubezpieczenie mienia w systemie wszystkich ryzyk 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk 5. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 6. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 7. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP PAKIET II 1. Ubezpieczenia komunikacyjne Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej „SIWZ”. Kod CPV: 66.51.00.00-8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dla PAKIETU I 1. Terminy wykonania. Ubezpieczenia Pakietu I pkt. 1-7 obejmuje okres od 01.01.2021 do 31.12.2022 r., tj. 24 miesięcy z rocznym okresem polisowania zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 10 do SIWZ. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP (pkt. 7) ma obejmować okres od 08.05.2021 do 31.12.2023, z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy. Dla PAKIETU II 1. Terminy wykonania Ubezpieczenie komunikacyjne ma obejmować pojazdy, których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od 04.02.2021 r. do 03.02.2023 r. a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 24 miesięcy począwszy od daty ekspiracji poszczególnych polis. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone łącznie dla wszystkich pojazdów (wyrównany okres ubezpieczenia), zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”, z uwzględnieniem poniższego: Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów miejskich, ma obejmować okres od 27.04.2021 r. do 03.02.2023 r. z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów” 2. Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca/-y spełniający warunki określone w art. 22 ust.1b pkt. 1 w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają oświadczenie, że: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1b pkt. 1 tj. w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej czyli posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm. ), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. b. nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust.1 pkt. 12-23 i art. 24 ust.5 pkt. 2 ustawy skutkujące wykluczeniem z postępowania. 2. Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy a. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do ofert dokumentów np. umowy konsorcjum. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres. b. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. c. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. d. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie. e. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 3. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach