Przetargi.pl
Usługa transportu dla członków Tyszowieckiego Klubu Seniora w projekcie „Tyszowiecki Klub Seniora”

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportu dla członków Tyszowieckiego Klubu Seniora w projekcie „Tyszowiecki Klub Seniora”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dowóz 30 uczestników projektu na zajęcia projektowe do Klubu Seniora w Tyszowcach, z siedzibą przy ul. Kościelnej 23 w Tyszowcach. Uczestnikami projektu są osoby w wieku 60+ z terenu Gminy Tyszowce, w tym również niepełnosprawne oraz osoby niesamodzielne jeżeli takie zadeklarują udział w projekcie. Zadanie przewiduje dowóz uczestników projektu na zajęcia projektowe zgodnie z harmonogramem projektu, który Wykonawca otrzyma najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca przez świadczeniem usług w miesiącu następnym. Zakłada się, że ilość dowozów w 2019 r. wyniesie średnio nie więcej niż 21 dni tj. 84 kursy w jednym miesiącu, w 2020 r. średnio nie więcej niż 22 dni tj. 88 kursów w jednym miesiącu (przywiezienie i odwiezienie). Koszty usługi obejmują: 1) przywiezienie bezpośrednio z miejsca zamieszkania uczestnika projektu do Klubu Seniora w Tyszowcach, 2) odwiezienie uczestnika projektu z Klubu Seniora w Tyszowcach do miejsca zamieszkania, 3) postój samochodu i kierowcy oraz czas umożliwiający na swobodne wsiadanie i wysiadanie z uwzględnieniem osób niepełnosprawnych i niesamodzielnych. Teren dowozów uczestników, obejmuje miejscowości Gminy Tyszowce tj.: Tyszowce, Podbór, Czermno, Klątwy, Przewale, Wakijów, Perespa. Realizacja usługi przewidywana jest: 1) w 2019 r. w miesiącach maj-grudzień – 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, czas rozpoczęcia zajęć w Klubie Seniora godz. 11.00 a zakończenia godz.15.00 oraz wymiennie czas rozpoczęcia zajęć godz. 15.00 a zakończenia godz. 19.00, 2) w 2020 r. w miesiącach styczeń – grudzień – 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, czas rozpoczęcia zajęć w Klubie Seniora godz. 11.00 a zakończenia godz.15.00 oraz wymiennie czas rozpoczęcia zajęć godz. 15.00 a zakończenia godz. 19.00. Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć okazjonalnych zaplanowanych w ramach projektu w innych godzinach niż w/w, trwających nie dłużej niż do godz. 22.00. Ilość przejazdów może ulec zmianie w stosunku do szacunkowej ilości, z zastrzeżeniem, że liczba osób i liczba przejazdów mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego (załącznik Nr 1 do SIWZ), oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio (załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (załącznik nr 4 do SIWZ). 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w tym punkcie. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w tym punkcie. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ) 2. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności (zał. nr 6 do SIWZ) 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Dokumenty dodatkowe w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp).Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach