Przetargi.pl
Usługa transportowa w ramach organizacji wypoczynku zimowego młodzieży z Avion i ze Zgorzelca

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportowa w ramach organizacji wypoczynku zimowego młodzieży z Avion i ze Zgorzelca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportowej na terenie kraju polegającej na wynajmie autokaru wraz z kierowcą, przy szczególnym uwzględnieniu poniższych postanowień: a) usługa dotyczy przewozu młodzieży ze szkół podstawowych wraz z wychowawcami na wypoczynek zimowy w województwie dolnośląskim, w przewidywanej ilości 33 osób; b) usługa realizowana będzie w okresie od dnia 15 lutego 2020 r. do dnia 24 lutego 2020 r.; c) podstawienie autokaru nastąpi w dniu 15 lutego 2020 r. o godzinie 7.00 na placu przy Centrum Sportowo Rekreacyjnym w Zgorzelcu, przy ul. Maratońskiej 2. Planowany odjazd o godzinie 7.30; d) podstawienie autokaru w dniu wyjazdu z miejsca wypoczynku, tj. w dniu 24 lutego 2020r. nastąpi o godzinie uzgodnionej z kierownikiem grupy; e) autokar wraz z kierowcą będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotowej usługi; f) zakwaterowanie oraz wyżywienie dla kierowcy podczas pobytu zapewnia Zamawiający; g) szacunkowa liczba kilometrów do przejechania w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wynosi 2 000 km i dotyczy przejazdu w obie strony, tj. z miejsca wskazanego w lit. c) niniejszego punktu - do miejsca docelowego oraz powrotu, do miejsca o którym mowa w lit. c) niniejszego punktu; h) podczas pobytu na wypoczynku zimowym Zamawiający planuje wycieczki z wykorzystaniem autokaru, w ramach szacunkowej liczby kilometrów wskazanej w lit. g) niniejszego punktu; i) opłaty za parkingi w trakcie wycieczek oraz na miejscu pobytu ponosi Zamawiający; j) autokar musi posiadać co najmniej 40 miejsc siedzących oraz miejsca na bagaże; 2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o dokładnym miejscu wypoczynku, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. 3) Usługa transportowa, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, musi być świadczona środkiem transportu (autokarem) dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniającym następujące wymagania: a) sprawnym technicznie, zarejestrowanym, posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, AC i NNW, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010r. Niedopuszczalne jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu lub wyrejestrowanym; b) wyposażonym w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, komfortowe rozkładane fotele, pasy bezpieczeństwa, zagłówki, oparcie dla stóp przy każdym siedzeniu, sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne, TV, DVD. Ponadto autokar musi być wyposażony w sprawne przyrządy kontrolne; c) posiadającym schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny oraz wewnętrzny, podwyższony standard turystyczny. 4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ. 5) Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ. 6) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę - osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na kierowaniu pojazdem. b) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. d) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ (w formie oryginału), 2) pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt 2-3 Rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. UWAGA! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach