Przetargi.pl
Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2018 roku

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zapewnienie stałej i nieprzerywalnej transmisji danych ze wszystkich zainstalowanych kamer monitoringu miejskiego (65 kamer) do centrum monitoringu zlokalizowanego przy ul. Polnej 1 w budynku Komisariatu Policji w Konstancinie-Jeziornie. Transmisja danych ma się odbywać po światłowodach w technologii GePON zakończonych urządzeniem ONU 4x Fast Ethernet lub 1x Gigabit Ethernet o przepustowości 4x100Mb lub 1x1Gb – Zamawiający nie posiada własnej sieci światłowodowej. Lokalizacja wszystkich kamer monitoringu: Lokalizacja kamer obrotowych: 1. Słomczyn OSP 2. Słomczyn szkoła 3. Słomczyn kościół 4. Słomczyn Jabłoniowa 5. Wilanowska 1 6. Mirków Plac zabaw 7. Park zdrojowy szalet 8. ul. Literatów wiata śmietnikowa 9. ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego (przy hipermarkecie „LIDL”) 10. ul. Jaworskiego x Mirkowska 11. Hugonówka 2 ul. Mostowa 12. Rondo Warecka, Prusa, Piłsudskiego 13. ul. Wierzejewskiego „Stocer” 14. ul. Południowa Plac zabaw 15. Tężnia lewa strona ul. Sienkiewicza 16. Amfiteatr widownia 17. Tężnia prawa strona 18. Pomnik Jana Pawła II 19. Stragany Park ul. Źródlana 20. Hugonówka 1 ul. Mostowa 21. Hugonówka 3 ul. Mostowa 22. Plac zabaw Matejki 23. Plac zabaw Sienkiewicza 24. Skatepark ul. Bielawska x Mirkowska 25. ul. Mickiewicza x Wilanowska 26. ul. Wilanowska sklep „Zorza” 27. Rondo Jana Pawła II 28. Rondo Armii krajowej 29. ul. Piłsudskiego x Sobieskiego 30. ul. Sobieskiego x Kopernika Straż Miejska 31. ul. Warszawska X Mirkowska 32. Skolimów przystanek ul. Rycerska x Prusa 33. Kozia 2 34. Kozia 1 35. Rondo Bielawska -Mirkowska 36. ul. Źródlana x Wierzejewskiego - Stragany Park 37. Piłsudskiego x Sienkiewicza -Veturillo 38. ul. Źródlana Plac zabaw 39. Parcela Plac zabaw 40. Rondo Skolimów Lokalizacja kamer stacjonarnych: 41. Veturillo ul. Wilanowska 42. Amfiteatr bok 43. Amfiteatr tył 44. wejście główne do Urzędu Gminy 45. Mirków 1 ul. Mirkowska 46. Mirków 2 ul. Mirkowska 47. ul. Kozia 3 Plac zabaw 48. ul. Kozia 4 Plac zabaw 49. Urząd Gminy - parking 50. Urząd Gminy - parking 51. ul. Bielawska -Skatepark 3 52. ul. Bielawska -Skatepark 1 53. ul. Bielawska - Skatepark 2 54. Czernidła 55. Parking Urząd Gminy 1 56. Parking Urząd Gminy 2 57. ul. Polna Urząd Gminy 1 58. ul. Polna Urząd Gminy 2 59. Biletomat ul. Warszawska 60. Cieciszew Pomnik 61. Borowina 1 62. Borowina 2 63. Borowina 3 64. Czarnów Plac zabaw 65. Cieciszew 1 Pomnik 2) Stała konserwacja zamontowanego sprzętu monitoringu wizyjnego, serwera i komputerowych stanowisk operatorskich oraz innych elementów monitoringu miejskiego: Urządzeń aktywnych sieci (65 szt.) w tym: a) Kamer obrotowych (40 szt.) b) Kamer stacjonarnych (25 szt.) c) Stanowisk operatorskich (2 szt.) d) Serwera i systemu ALNET (1 szt.) - zwanego dalej „sprzętem” Stała konserwacja będzie polegała na: a) regulacji i konfiguracji kamer, b) instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu, c) opiece serwisowej serwera w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego, d) opiece serwisowej komputerowych stanowisk operatorskich w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego, e) serwisie kamer monitoringu miejskiego, który polegać będzie również na okresowym czyszczeniu (w tym co najmniej raz w miesiącu czyszczenie kloszy kamer), usuwaniu usterek, niesprawności i dokonywaniu napraw sprzętu oraz realizowaniu bieżących uwag przekazanych przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mailowej lub wiadomości SMS w czasie nieprzekraczającym 8 h od czasu zgłoszenia ze strony Zamawiającego, f) obsłudze programu ALNET, zapewnieniu działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji, g) zapewnieniu, na czas naprawy, urządzeń zastępczych w przypadku ich awarii. 2. W razie awarii oraz w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany: 1) dokonać usunięcia usterek lub niesprawności, albo naprawy sprzętu w czasie nie dłuższym niż 8 h) - licząc od godziny zgłoszenia awarii, (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h), 2) jeśli usunięcie usterki lub naprawa będzie trwała powyżej 8 h liczonych od dokonania zgłoszenia (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h) lub będzie wymagane odesłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i zainstalować sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, na czas dokonywanej naprawy i zainstalować go w miejsce uszkodzonego sprzętu, 3) w przypadku zaistnienia konieczności wysłania uszkodzonego sprzętu do serwisu – Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na własny koszt i rachunek, 4) po naprawie uszkodzonego sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć z powrotem oraz zamontować naprawiony sprzęt w miejscu pierwotnej instalacji sprzętu oraz dokonać stosownych i wymaganych konfiguracji, 5) po upływie gwarancji, za części będące przedmiotem naprawy zapłaci Zamawiający, 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 3) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 3) odpowiednio pkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72318000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach