Przetargi.pl
Usługa szycia mundurów typu wyjściowego oraz galowego wraz z dostawą do magazynu mundurowego 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego według określonych wzorów zgodnie z aktualną Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną.

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szycia mundurów typu wyjściowego oraz galowego wraz z dostawą do magazynu mundurowego 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego według określonych wzorów zgodnie z aktualną Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia mundurów typu wyjściowego oraz galowego wraz z dostawą do magazynu mundurowego 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego według określonych wzorów zgodnie z aktualną Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych ani podziału zamówienia na części. Zakres zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ oraz w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej - zał. nr 6 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia zostały zawarte w Projekcie umowy - zał. nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych. Zastosowany materiał oraz dodatki do wykonania danego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z WDTT dotyczącego konkretnego rodzaju munduru. Wykonawca musi oznakować towar dostarczony do Zamawiającego zgodnie z Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym (...) - zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp przewiduje prawo opcji. Zamawiający może realizować zamówienie z uwzględnieniem prawa opcji do kwoty 108 000,00 zł brutto. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ - w tabeli nr 2. Zamówienie w ramach opcji będą realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostarczony towar. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić. Opcja będzie realizowana w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną