Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
    ul. Kostrogaj 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
    REGON: 61105327100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Spawanie metodą TIG - 141/111 - TUV 1.Miejsce szkolenia : Płock 2.Termin szkolenia : marzec - maj 2014 r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Płocku z wykształceniem bez znaczenia. 4.Szkolenie powinno być realizowane wg. planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie więcej niż po 8 godzin dziennie. 5.Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 80530000-8 6.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem TUV . 7.Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji wytycznymi. Zakres szkolenia: (grupa materiałowa I) -spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - 141 -spawanie blach i rur spoinami czołowymi metodą TIG - 141 -spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe 111 -spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny czołowe 111 -powyższe zagadnienia obejmują teorię i praktykę -przepisy bhp i p. poż. 8.egzamin- przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć - bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień. 9.Program szkolenia powinien zawierać min. 300 godz. podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. 10.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PUP wszystkim osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia odzieży ochronnej. 12.Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie oraz każdy uczestnik powinien mieć zapewniony indywidualny dostęp do sprzętu spawalniczego na zajęciach praktycznych. Część nr 2 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera 1.Miejsce szkolenia : Płock. 2.Termin szkolenia : kwiecień - maj 2014 r. 3.Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Płocku z wykształceniem od zawodowego. 4.Szkolenie powinno być realizowane wg. planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie więcej niż po 8 godzin dziennie. 5.Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 80530000-8. 6.Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie. Każdy uczestnik powinien mieć zapewnioną kasę fiskalną/lub komputer z programem kasy fiskalnej oraz sprzęt komputerowy, dostęp do drukarki. Budynek i pomieszczenia do prowadzenia zajęć na szkoleniu powinny spełniać wymogi dostępu dla osób niepełnosprawnych. 7.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PUP wszystkim osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie w tym również badania do celów sanitarno - epidemiologicznych z wpisem do książeczki zdrowia. 8.Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć (o ile jest przewidziany w programie szkolenia) - bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień. 9.Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji wytycznymi. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu: - Prawne aspekty sprzedaży umowa sprzedaży reklamacja gwarancja itp. - Organizacja pracy sprzedawcy - Elementy rachunkowości - dokumentacja sprzedaży - Inwentaryzacja i jej funkcja kontrolna - Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż. - Praktyczna nauka obsługi kas fiskalnych oraz urządzeń współpracujących podstawy obsługi komputera (WORD, Internet) przyjmowanie płatności kartą płatnicza operacje rejestracji i sprzedaży kody kreskowe - Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta Dotyczy części nr 1 i nr 2: - Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia w trakcie jego realizacji napoje: woda, herbata, kawa oraz dodatki tj. cukier, mleko lub śmietanka, cytryna. - Wykonawca zakupi i przekaże na własność każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe: skrypt zgodny z kierunkiem szkolenia, zeszyt, długopis, teczka skrzydłowa (wykonana z twardej i sztywnej tektury o grubości 2mm, powlekana folią PP, na dokumenty formatu A4, zamykana np. na rzep, gumkę ). Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach