Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP

Związek Gmin Regionu Płockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kobylińskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2633274 , fax. 024 2633274
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Płockiego
    ul. Kobylińskiego 6 6
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2633274, fax. 024 2633274
    REGON: 61021677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP. 2.Łączna liczba osób i dni szkoleniowych przewidzianych na szkolenia w zakresie: Szkolenia finansowe a)Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej - maks. 51 osób, maks. 2 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę, b)Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych - maks. 50 osób, maks. 2 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę, c)Wymiar podatku rolnego, leśnego od nieruchomości - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 1 dzień szkoleniowy na grupę, d)Prawo budżetowe w JST - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, e)Dyscyplina finansów publicznych oraz kara za jej naruszenie - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, Szkolenia menadżerskie a)Skuteczna komunikacja z klientem urzędu w kontakcie bezpośrednim oraz za pośrednictwem telefonu lub Internetu (e-mail, czat, itd.) - maks. 70 osób, maks. 4 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę b)Profesjonalna obsługa mieszkańców - maks. 70 osób, maks. 4 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę c)Techniki autoprezentacji i wystąpień publicznych - maks. 40 osób, maks. 2 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę d)Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie - maks. 51 osób, maks. 3 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę e)Efektywne zarządzanie czasem w pracy - maks. 50 osób, maks. 2 grupy, dwa dni szkoleniowe na grupę f)Zjawisko stresu i metody przeciwdziałania - maks. 40 osób, maks. 2 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę g)Trening twórczego rozwiązywania problemów - maks. 60 osób, maks. 3 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę h)Komunikacja wewnętrzna w urzędzie z zastosowaniem metod PR (PR wewnętrzny) - maks. 60 osób, maks. 3 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę Szkolenia z zakresu prawa a)Kodeks postępowania administracyjnego - maks. 70 osób, maks. 3 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę, b)Prawo pracy w administracji publicznej - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, c)Kontrola i audyt w urzędzie - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, d)Ochrona danych osobowych w JST - maks. 71 osób, maks. 3 grupy, 1 dzień szkoleniowy na grupę, e)Zarządzanie kryzysowe - maks. 14 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, f)Gospodarka wodno -ściekowa - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, g)Stosowanie instrukcji kancelaryjnej - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, h)Ustawa prawo ochrony środowiska - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 1 dzień szkoleniowy na grupę, i)Zagospodarowanie przestrzenne - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, j)Postępowanie egzekucyjne w administracji - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, k)Źródła prawa - pojęcie i klasyfikacja; źródła prawa powszechnie obowiązującego, miejscowego i wewnętrznego - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, l)Zasady tworzenia i opiniowania prawa miejscowego oraz innych aktów prawnych wydawanych przez JST, w tym tryb podejmowanych ustaw i zasady ich ogłaszania - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, m)FIDIC oraz prawo budowlane - maks. 50 osób, maks. 2 grupy, 2 dni szkoleniowe na grupę, Szkolenia z zakresu zarządzania funduszami unijnymi a)Prawo wspólnotowe - maks. 28 osób, 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, b)Obsługa inwestora w JST - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, c)Rozliczanie projektów dofinansowanych z UE - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, d)Przygotowanie projektów dofinansowanych z UE - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, e)Współpraca z organizacjami pozarządowymi - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 1 dzień szkoleniowy na grupę, f)Zarządzanie procesami inwestycyjnymi - maks, 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, g)Partnerstwo publiczno - prywatne - maks. 28 osób, maks. 1 grupa, 2 dni szkoleniowe na grupę, 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, b)zapewnienie obsługi logistycznej szkoleń, c)zapewnienie wykwalifikowanych trenerów, d)opracowanie materiałów szkoleniowych dla każdego zakresu tematycznego dla wszystkich uczestników szkoleń opatrzonych w wymagane wytycznymi POKL logo oraz informacją o projekcie wg wskazań Zamawiającego, e)zapewnienie cateringu na każdy dzień szkoleniowy (kawa, herbata, napoje, ciastka, wieloskładnikowe kanapki - min. 4 dla każdego uczestnika, owoce) dla każdego uczestnika szkolenia, f)zapewnienie sal szkoleniowych spełniających następujące minimalne standardy: i.powierzchnia min. 50 m2, ii.klimatyzacja, iii.odpowiednie oświetlenie, w tym światło dzienne, iv.temperatura powietrza w czasie trwania zajęć w przedziale 21 - 25 stopni C, v.wyposażenie: biurka, stoły, krzesła dla uczestników szkoleń oraz sprzęt multimedialny: rzutnik, ekran, flipchart, mazaki, laptop, vi.dostęp do sanitariów na poziomie sal szkoleniowych, vii.wyklucza się sale szkoleniowe znajdujące się poniżej poziomu 0 (piwnica). viii.Wykonawca musi posiadać min. 2 sale szkoleniowe zabezpieczone równocześnie ix.obiekt, w którym będą się odbywały szkolenia musi być przystosowany dla osób niepełnosprawnych oraz posiadać parking z min. 30 miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych. g)zapewnienie niezbędnego sprzętu multimedialnego i komputerowego, h)zrefundowanie uczestnikom szkoleń kosztów dojazdu na szkolenia zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP, wg przelicznika: 1,50 zł/ km * 20 km/ osoba (powyżej 20 km obowiązuje stała stawka za 20 km). 4.Zadania Wykonawcy polegają m. in. na: a)nadzorze nad przestrzeganiem przez uczestników szkoleń Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach w ramach projektu, b)opracowaniu programu szkolenia w uzgodnieniu z Zamawiającym, c)uzgodnieniu harmonogramu szkoleń oraz harmonogramu godzinowego dla wszystkich szkoleń z Zamawiającym w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy, d)opracowaniu, dystrybucji, zebraniu i sprawdzeniu testów weryfikujących poziom wiedzy uczestników przed i po szkoleniu, oraz dostosowaniu poziomu szkoleń do zaleceń wynikających z powyższych testów, e)przekazaniu Zamawiającemu podpisanych przez uczestników szkoleń deklaracji uczestnictwa w szkoleniach wg wzoru Zamawiającego, f)uzyskaniu zgody uczestników szkolenia na wykorzystanie ich wizerunku (zdjęcia i inne materiały promocyjne), g)prowadzeniu list obecności uczestników szkoleń wg wskazań Zamawiającego oraz monitoringu frekwencji uczestników szkoleń wg wskazań Zamawiającego i wytycznych POKL, h)przekazaniu Zamawiającemu podpisanych przez uczestników potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych, i)przekazaniu Zamawiającemu podpisanych przez każdego uczestnika potwierdzeń otrzymania cateringu oraz sfinansowania dojazdów na szkolenia, j) informowaniu uczestników szkoleń o finansowaniu projektu z EFS, k)sporządzaniu sprawozdań ze szkoleń, l)przekazaniu Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników z przeprowadzonych szkoleń wg wskazań Zamawiającego, m)przekazaniu każdemu uczestnikowi szkolenia certyfikatu (wcześniej zaakceptowanego przez Zamawiającego), n)prowadzeniu dziennika zajęć, o)przekazaniu Zamawiającemu dokumentów potrzebnych do rozliczenia refundacji zwrotu kosztów dojazdu uczestnikom na szkolenia, uzgodnionych z Zamawiającym, p)umieszczaniu w widocznych miejscach w salach wykładowych w trakcie szkoleń przekazanych przez Zamawiającego tablic informujących o projekcie pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP. UWAGA: a)Zamawiający wymaga, żeby wszystkie dokumenty rozliczeniowe w tym m.in. ankiety, listy obecności wszelkie potwierdzenia były podpisywane zarówno przez Wykonawcę, jak i przez uczestników niebieskim tuszem. b)Wszystkie szkolenia powinny być przeprowadzone w tygodniu roboczym w godzinach pracy urzędów gmin. c)Uczestnikami szkoleń są pracownicy gmin zrzeszonych w ZGRP. 5. Podstawą działania Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia są: a)Wniosek o realizację i umowa o dofinansowanie projektu Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP oraz harmonogram wykonywania projektu. b)Dokumenty Programowe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dokumenty programowe i regulaminy i wytyczne do działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c)Dokumenty Programowe Europejskiego Funduszu Społecznego. d)Niniejsza umowa oraz Księga Procedur opracowana przez Zamawiającego jeśli Zamawiający w toku realizacji projektu posiadał będzie i stosował będzie księgę procedur. 6.Wraz z podpisaniem niniejszej umowy Wykonawca potwierdza, iż w ramach realizacji niniejszej umowy poza prawem rządzącym niniejszą umową będzie działał stosowanie do postanowień wymienionych wyżej dokumentów i stosował będzie postanowienia tych dokumentów a w szczególności, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Projektu na podstawie w zgodzie z wnioskiem o realizację projektu a w przypadku dokonania zmian w Projekcie, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Projektu zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie dla projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP. 7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w oparciu o harmonogram realizacji projektu załączony do wniosku o dofinansowanie projektu Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP. 8. Mając powyższe na uwadze oraz w związku z rozstrzygnięciem procedury wyboru Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiot Umowy, który obejmuje również te prace, które nie są wyszczególnione w niniejszej Umowie, a są niezbędne dla prawidłowego wykonywania przedmiotu Umowy. 9.Zamawiający informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż przedmiot umowy jest bezpośrednio związany z realizacją projektu pn. Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP realizowanego w ramach Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wpółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie ze złożonym i zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres działania Wykonawcy na rynku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach