Przetargi.pl
USLUGA SZKOLENIOWA- KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6441442 , fax. 015 6441505
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 34 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6441442, fax. 015 6441505
    REGON: 29114196000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USLUGA SZKOLENIOWA- KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . 1 Program szkolenia W programie szkolenia zawarte muszą być elementy standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.gov.pl. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne: a) podstawy rachunkowości b) ewidencja operacji gospodarczych c) księgi rachunkowe d) podatek od towarów i usług e) podatek dochodowy, f) ewidencja i rozliczanie kosztów działalności g) przychody h) wykorzystanie programów komputerowych w księgowości i) formy opodatkowania j) kadry i płace z wykorzystaniem programu Płatnik Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania zadań zawodowych 2 Liczba osób do przeszkolenia 13 osób 3 Wymagania stawiane kandydatom ubiegającym się o skierowanie na szkolenie wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne z predyspozycjami do wykonywania zawodu określonymi przez doradcę zawodowego,. 4 Liczba godzin szkolenia (cykl szkolenia) program szkolenia powinien obejmować min. 120 godzin zajęć, w tym liczba godzin praktycznych powinna stanowić min. 70%. wymaga się aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust.4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r Nr 69 poz. 415 ze zm) (przez tydzień należy rozumieć 7 kolejnych dni kalendarzowych poczynając od pierwszego dnia szkolenia); za godzinę zegarową kursu należy uznać 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny) dot. zajęć teoretycznych, 60 min w przypadku zajęć praktycznych; realizacja zajęć od poniedziałku do piątku godziny organizowania zajęć: rozpoczęcie zajęć nie wcześniej niż o 8:00, zakończenie zajęć nie później niż o 17:00. 5 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne: Sandomierz (w przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu w Sandomierzu, należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiający przeprowadzenie zajęć) 6 Ubezpieczenie uczestników szkolenia Ubezpieczenie uczestników szkolenia od nieszczęśliwych wypadków stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej i nie ma wpływu na koszt szkolenia ogółem. 7 Kadra dydaktyczna Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. 8 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia: Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem nabytej wiedzy i umiejętności oraz uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych(Dz.U.poz.186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego : okres trwania szkolenia ,tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie 9 Warunki lokalowe sale wykładowe powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, grzewcze z odpowiednią liczbą stołów i krzeseł; musi być zaplecze sanitarne; zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 10 Materiały dydaktyczne i szkoleniowe: Każdy z uczestników kursu powinien otrzymać długopis, teczkę z uchwytem, notatnik, kolorowy zakreślacz oraz materiały szkoleniowe, które powinny zawierać niezbędny zakres wiadomości z zakresu programu szkolenia. (podręcznik lub skrypt autorski) Po ukończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i szkoleniowe przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia 11 Potencjał techniczny Wykonawca zapewni następujący sprzęt: -zajęcia teoretyczne (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, projektor) -zajęcia praktyczne(stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu i programów kadrow0-księgowych: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik oraz oprogramowaniem MS Office) oraz wzory druków Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia odrębne stanowisko komputerowe wyposażone w stosowne oprogramowanie niezbędne do realizacji szkolenia z zakresu księgowości komputerowej 12 Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz.1650 z późn. zm.) 13 Inne: Każdy z uczestników szkolenia w czasie 1 dniowego spotkania powinien mieć zapewnione: -kawa rozpuszczalna lub kawa mielona minimum 2 kubki kawy dla każdego uczestnika szkolenia -herbata(czarna, owocowa) nie mnij niż 2 sztuki na osobę, cukier Woda mineralna w butelkach plastikowych nie mniej niż o,5 litra na osobę -ciastka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.sandomierz.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach