Przetargi.pl
Usługa szkoleniowa

Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793714 , fax. 022 7793714
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
    ul. Górna 11 11
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793714, fax. 022 7793714
    REGON: 01626171600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkoleniowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: Część 1 -Magazynier + wózki jezdniowe z napędem silnikowym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 2 -Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 3 -ABC Przedsiębiorczości dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku. Proponowany sposób organizacji szkolenia: Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 18.00, maksymalnie 6-7 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Wymagana jakość pomieszczeń oraz wyposażenie jednostki w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 5-10 uczestników w zależności od zamawiającego szkolenia i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Materiały szkoleniowe i pomoce szkoleniowe oferowane uczestnikom szkolenia na własność: Każdy z uczestników musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt dotyczący tematyki szkolenia, notes i długopis do sporządzania notatek. Catering dla uczestników szkolenia Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering ( jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) do wysokości 13 zł na osobę. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają wykształcenie minimum wyższe zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U.Nr 31, poz.216), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.powiat-otwocki.pl zakładka Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach