Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego: Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego: Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie dla 10 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do wykonywania wewnętrznych prac wykończeniowych w budownictwie. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 250 godzin zegarowych, w tym maksymalnie 55 godzin zajęć teoretycznych i minimalnie 195 godzin zajęć praktycznych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 7 godzin zegarowych dziennie. 7.Zamawiający dopuszcza podział na grupy na zajęciach praktycznych. Każda grupa musi mieć zajęcia codziennie. Każda grupa musi mieć w każdym dniu taką samą liczbę godzin zajęć. 8.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: zasady organizacji pracy - przepisy BHP i ppoż., Czytanie dokumentacji budowlanej, Wykonywanie gładzi szpachlowych,System suchej zabudowy wnętrz, Układanie posadzek, glazury i terakoty,Układanie paneli podłogowych i ściennych, Malowanie wnętrz - dekoracyjne techniki malarskie. 9.Zakres tematyczny programu szkolenia Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych opracowane dla zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie (dotyczące wewnętrznych prac wykończeniowych) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 10.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie maj 2010r. 11.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze,zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki,bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, obuwie, odzież ochronną, nakrycie głowy- zgodne z przepisami bhp, catering (dzienna stawka 15,00 zł na osobę), w tym ciepły posiłek. 12.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, piśmiennicze oraz odzież ochronna, obuwie , nakrycie głowy przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 13.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (miejsce wyznaczone przez PUP) na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach