Przetargi.pl
Usługa szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2010-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia zawodowego Kierowca operator wózków jezdniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych dla 48 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy w 4 grupach po 12 osób - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. Termin szkolenia dla każdej grupy jest inny. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem min. podstawowym, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli oraz przygotowanie do egzaminu na uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego lub książki operatora wydanej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 4.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdej grupy: 59 godzin zegarowych + 8 godzin zegarowych przeznaczonych na naukę bezpiecznej wymiany butli. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 5.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (od poniedziałku do soboty). Dniem wolnym od zajęć jest niedziela oraz dni ustawowo wolne od pracy. 6.Zajęcia teoretyczne odbywają jednocześnie wszyscy uczestnicy jednej grupy tj. 12 osób. W przypadku zajęć praktycznych każda grupa zostaje podzielona na 4 podgrupy 3 osobowe. Ilość zajęć praktycznych dla danej podgrupy to minimum 3 godzinny zegarowe dziennie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywają się codziennie dla każdego uczestnika. Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 12 dni szkoleniowych. 7.Egzamin powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia lub następnego dnia po zrealizowaniu programu szkolenia (po 12 dniach szkoleniowych). 8.Wykonawca zapewni uczestnikom możliwość przystąpienia bezpośrednio po zakończeniu szkolenia do egzaminu na uzyskanie: zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ jednostki Urzędu Dozoru Technicznego lub książki operatora wydanej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 9.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu otrzymają: zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216) oraz dokument potwierdzający kwalifikacje do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym w postaci: zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) lub książki operatora wydanej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych powinien drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263) 10.Program szkolenia powinien być zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki. 11.Wymagany termin realizacji: grupa I- rozpoczęcie i zakończenie lipiec, grupa II- rozpoczęcie lipiec, grupa III- rozpoczęcie i zakończenie wrzesień, grupa IV- rozpoczęcie i zakończenie październik. 12.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, catering w postaci: napoje gorące i zimne, kanapki, ciastka (dzienna stawka 10,00 zł na osobę). 13.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 14.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 15.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach