Przetargi.pl
Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy pn.: Specjalista ds. kadr i płac.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-443 Zielona Góra, ul. Sienkiewicza 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565650, 4565600 , fax. 68 4520666
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sienkiewicza 9 9
    65-443 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565650, 4565600, fax. 68 4520666
    REGON: 97014026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy pn.: Specjalista ds. kadr i płac.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkolenia grupowego pn.: Specjalista ds. kadr i płac dla 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zielonej Górze, oraz filiach urzędu w Sulechowie i w Nowogrodzie Bobrzańskim, które spełniają warunki art. 43 ustawy z 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), z wykształceniem minimum średnim oraz minimum podstawową znajomością obsługi komputera. 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): KOD 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 3. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku: specjalisty ds. kadr i płac. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zadań i czynności pracowniczych z zakresu obowiązujących przepisów regulujących prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika, a także obowiązków, metod i organizacji pracy specjalisty ds. kadr i płac. 4. Szkolenie powinno obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. 5. Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Organizacja działu kadrowego; b) Zarządzanie zasobami ludzkimi; c) Funkcje administracyjne działu kadr; d) Nawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę; e) Zasady prowadzenia akt osobowych; f) Sporządzanie, kompletowanie, archiwizowanie akt osobowych; g) Czas pracy; h) Urlopy wypoczynkowe i inne zwolnienia od pracy; i) Ochrona pracy kobiet, młodocianych, zatrudnienie osób niepełnosprawnych, uprawnienia stażystów; j) Restrukturyzacja zatrudnienia - formy i świadczenia; k) Podstawowe prawa i obowiązki pracownika wynikające ze stosunku pracy; l) Zasady naliczania składek na ubezpieczenie społeczne; m) Świadczenia przysługujące pracownikom z ubezpieczenia społecznego; n) Naliczanie zasiłków finansowanych przez ZUS; o) Dokumentacja stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzeń; p) Zasady naliczania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; q) Ustalanie wynagrodzeń brutto przez sporządzanie list płac; r) Ewidencja wynagrodzeń; s) Obsługa programu PŁATNIK; t) Obsługa programu SYMFONIA; u) Obsługa programu SAP - moduł kadrowy. 6. Zajęcia mogą być prowadzone w grupach.Terminy szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych mogą być różne, z tym że całe szkolenie musi zakończyć się do dnia 15 grudnia 2011 roku. Liczba godzin szkolenia dla jednej grupy wynosi 100 godzin zegarowych (w tym 1 godzina na egzamin końcowy). 7. Szkolenie musi być realizowane przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na jednego uczestnika szkolenia zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj., od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalana według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć iloczynu ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze oraz filie urzędu w Sulechowie i w Nowogrodzie Bobrzańskim osób na szkolenie. Urząd zapłaci za faktyczną liczbę osób bezrobotnych i poszukujących pracy uczestniczących w szkoleniu (liczba osób uczestniczących x koszt szkolenia jednej osoby). 9. Miejsce prowadzenia szkolenia i egzaminu końcowego: miasto Zielona Góra. Dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Zielona Góra, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Zielona Góra do miejsca odbywania szkolenia, jak również koszty zakwaterowania i wyżywienia - jeśli takie wystąpią - ponosi w całości jednostka szkoląca (wykonawca musi uwzględnić te koszty w kosztorysie szkolenia). 10. Dzienna liczba godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Szkolenie nie może odbywać się w niedzielę i święta. 11. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Wykonawcę. Czas egzaminu należy wliczyć do czasu trwania szkolenia, należy go ująć w ogólnej liczbie godzin szkolenia. Egzamin przed komisją powołaną przez Wykonawcę ma się odbyć w ostatnim dniu szkolenia. 12. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik ma otrzymać w pierwszych dniach zajęć na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki (zgodnie z prawem autorskim), materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 13. W przypadku zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputerowych programów: PŁATNIK, SYMFONIA, SAP - moduł kadrowy każdy z uczestników szkolenia będzie miał zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer (tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera). 14. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia (podlegających ubezpieczeniu) na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100) na jednego uczestnika szkolenia. 15. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 16. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 17. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który należy sporządzić wg załącznika nr 1B do SIWZ i który ma zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia; b) ogólną liczbę godzin wraz z egzaminem końcowym przypadających na jednego uczestnika szkolenia - z podziałem na: - godziny teoretyczne, - godziny praktyczne, - czas przewidywany na egzaminy końcowe, c) czas trwania dla całej 20 osobowej grupy (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wraz z egzaminem końcowym, podany w zaokrągleniu do pełnych tygodni - bez podania konkretnych dat) oraz sposób organizacji szkolenia; d) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (przy uwzględnieniu pkt 1, w części IV SIWZ); e) cele szkolenia (z uwzględnieniem pkt 3, w części IV SIWZ); f) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z podziałem na część teoretyczną i część praktyczną oraz czas przewidziany na egzaminy końcowe; g) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; h) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych do realizacji przedstawionego programu; i) wykaz wszystkich materiałów szkoleniowych, które otrzyma na własność każdy uczestnik szkolenia jak w pkt 12, w części IV SIWZ (przy literaturze należy podać wydawnictwo, tytuł, autor); j) sposób sprawdzania efektów szkolenia (przewidziane sprawdziany i egzaminy). 18. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu szkolenia powinni otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane przez instytucję szkoleniową zgodnie z częścią IV SIWZ pkt 19; 19. Instytucja szkoleniowa wydaje zaświadczenie wskazane w części IV SIWZ pkt 18: a) potwierdzające ukończenie szkolenia, które w swojej treści ma zawierać minimum niżej wymienione elementy: - numer z rejestru; - pieczęć organizatora kształcenia; - personalne dane osoby, która szkolenie ukończyła - imię i nazwisko, PESEL (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość) oraz data i miejsce urodzenia; - formę i nazwę szkolenia; - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; - termin realizacji szkolenia; - cel szkolenia; - miejsce i data wydania zaświadczenia; - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. b) w przypadku, gdy instytucja szkoleniowa stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (dz. U. Nr 31, poz. 216) instytucja ta po zakończeniu szkolenia wydaje dodatkowo uczestnikom zaświadczenie zgodne z §6 ww. rozporządzenia. 20. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wzór lub wzory zaświadczeń, jakie zostaną wydane uczestnikom szkolenia, będą one stanowić załącznik nr 1 do umowy. 21. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 22. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach