Przetargi.pl
Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - wszystkie typy klasy III/

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - wszystkie typy klasy III/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - wszystkie typy klasy III/. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy. 3. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, z różnym poziomem doświadczenia zawodowego w tym również nieposiadające udokumentowanego stażu pracy w obsłudze techniczno- eksploatacyjnej maszyn budowlanych (co należy uwzględnić przy opracowywaniu programu w zakresie dodatkowych zajęć dla bezrobotnych). Skierowane osoby bezrobotne będą posiadały zdolność do uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzoną zaświadczeniem lekarskim. 4. Szkolenie ma na celu przygotowanie kursantów do zdania sprawdzianu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki - wszystkie typy klasy III. 5. Kurs musi się odbyć zgodnie z minimalnymi wymaganiami i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). 6. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia jak również koszty zakwaterowania i wyżywienia - jeśli takie wystąpią - ponosi w całości jednostka szkoląca. 7. Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł. na jednego uczestnika szkolenia. 8. Kurs musi być realizowany przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). Dzienna ilość godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Kurs nie może odbywać się w niedzielę i święta. Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalana według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć iloczynu ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 9. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik ma otrzymać na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki (zgodnie z prawem autorskim), materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 10. Jednostka szkoląca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia napoje (zimne i ciepłe) oraz poczęstunek. 11. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 12. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 13. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który należy sporządzić wg załącznika nr 1B do SIWZ i który ma zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) ogólną liczbę godzin wraz z egzaminami końcowymi przypadających na jednego uczestnika szkolenia - z podziałem na: godziny teoretyczne, godziny praktyczne i czas przewidywany na egzamin końcowy (wewnętrzny i sprawdzian zewnętrzny), 3) czas trwania (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wraz z egzaminem końcowym - wewnętrznym i sprawdzianem zewnętrznym, podany w zaokrągleniu do pełnych tygodni) i sposób organizacji szkolenia, przy uwzględnieniu pkt 14, 4) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (z uwzględnieniem pkt 3), 5) cele szkolenia (z uwzględnieniem pkt 4), 6) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej oraz czasu przewidzianego na egzaminy końcowe (wewnętrzny i sprawdzian zewnętrzny), 7) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 8) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych do realizacji przedstawionego programu, 9) wykaz wszystkich materiałów szkoleniowych które otrzyma na własność każdy uczestnik kursu jak w pkt. 14 (przy literaturze należy podać wydawnictwo, tytuł, autor). 10) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 14. Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przed komisją Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Sprawdzian ma być przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia. Pozytywny wynik sprawdzianu jest podstawą do otrzymania świadectwa oraz książki operatora lub dokonania wpisu do już posiadanej książki operatora. Wzór książki operatora stanowi załącznik nr 3 do umowy. 15. Wykonawca do oferty musi dołączyć wzór świadectwa (dopuszcza się kserokopię) o którym mowa w §26.1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), - które otrzyma osoba po pozytywnym wyniku sprawdzianu. Wzór świadectwa będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 16. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia wydane przez instytucję szkoleniową. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) instytucja ta po zakończeniu szkolenia wydaje uczestnikom zaświadczenie zgodne z § 6 ww. rozporządzenia. Pozostałe instytucje, po zakończeniu szkolenia, wydają uczestnikom zaświadczenie, które w swojej treści ma zawierać minimum niżej wymienione elementy: a) pieczęć organizatora szkolenia; b) personalne dane osoby, która szkolenie ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia); c) nazwę formy kształcenia, d) nazwę organizatora szkolenia; e) termin realizacji szkolenia; f) cel szkolenia; g) miejscowość i data wydania zaświadczenia; h) podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora szkolenia do wydania zaświadczenia; i) nazwę zajęć edukacyjnych oraz wymiar ich godzin. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wzór zaświadczenia, jakie zostanie wydane uczestnikom - wzór zaświadczenia będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy. 17. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1.2 Posiadają potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów na operatorów maszyn roboczych wszystkie typy klasy III - wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 1.3 Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). 1.4 Dysponują lub będą dysponować kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym w zakresie tematyki kursu. 1.5 Dysponują lub będą dysponować odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika szkolenia, placem manewrowym do zajęć praktycznych oraz sprzętem (w tym maszynami do robót ziemnych) i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.6.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu o zamówieniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 Na potwierdzenie, że Wykonawca spełniania wymagania, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy - Wykonawca przedstawi potwierdzenie spełniania wymagań wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 2.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - Wykonawca przedstawi: aktualne na rok 2009 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej lub wydruk z rejestru elektronicznego udostępniony na stronie internetowej http://ris.praca.gov.pl potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (formatka danych instytucji w rejestrze).Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2009 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2009 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający kontynuację prowadzenia działalności w roku 2009. 2.4 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: wykaz kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.5 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim lokalem, placem manewrowym oraz sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i placu manewrowego gdzie będą odbywać się zajęcia praktyczne oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że wykonawca dysponuje odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika i placem manewrowym do realizacji zajęć praktycznych oraz że dysponuje odpowiednim sprzętem, w tym maszynami do robót ziemnych w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem placem manewrowym oraz maszynami do robót ziemnych na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2.1 (2.1.1 i 2.1.2), 2.2, oraz 2.3. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt 2.4. i 2.5 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 1 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 kosztorys szkolenia - wg załącznika nr 1A do SIWZ, 1.2 opracowany szczegółowy program szkolenia który w swojej treści ma być zgodny z wymaganiami zawartymi w część II SIWZ, oraz zawierać wszystkie informacje zawarte we wzorze programu szkolenia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 1.3 wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, które wyda wykonawca - zgodnie z zapisem pkt 16 części II SIWZ. 1.4 wzór świadectwa, które otrzyma absolwent szkolenia po pozytywnym wyniku sprawdzanu- zgodnie z zapisem w pkt 15 części II SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Potwierdzenie spełnienia wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów na operatorów maszyn w zakresie III klasy - wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 5. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.2.1. 6. wykaz kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i placu manewrowego gdzie będą odbywać się zajęcia praktyczne oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że wykonawca dysponuje odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika i placem manewrowym do realizacji zajęć praktycznych oraz że dysponuje odpowiednim sprzętem (w tym maszynami do robót ziemnych w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia) i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem placem manewrowym oraz maszynami do robót ziemnych na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 8. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie dokument ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 9.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 9.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 3, 4 i 5. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 8). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach