Przetargi.pl
Usługa szkolenia w zakresie :Operator koparko-ładowarki kl. III

Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. 1 Maja 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3112882 , fax. 034 312992
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
    ul. 1 Maja 65 65
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 3112882, fax. 034 312992
    REGON: 59074583000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pajeczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia w zakresie :Operator koparko-ładowarki kl. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia: Operator koparko-ładowarki kl. III Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników odpowiednich umiejętności i uprawnień zawodowych w zakresie obsługi maszyn służących do ciężkich robót drogowych i ziemnych, w celu zwiększenia szans osób bezrobotnych na znalezienie pracy, zwłaszcza podczas prac związanych z budową dróg i autostrad. 2. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263). 3. Usługa szkolenia będzie realizowana w 2010 roku, w miesiącach lipiec-sierpień, dla grupy 10 osób. 4. Rozpoczęcie realizacji usługi dla grupy 10 osób powinno nastąpić w ciągu 7 dni od podpisania z Zamawiającym umowy o organizację usługi szkoleniowej. 5. Zajęcia na kursie powinny odbywać się codziennie w godzinach od 08.00 do 16.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie jednak nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 6. Łączna liczba godzin zajęć na kursie nie powinna być mniejsza niż 176 godzin zegarowych dla 10 osobowej grupy. 7. Usługa szkolenia może być przeprowadzona poza terenem Powiatu Pajęczańskiego, jednak jeśli dojazd przekracza 1,5 h w jedną stronę należy uczestnikom zapewnić zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia takiego szkolenia, w tym co najmniej środki biurowe oraz odzież ochronną. 9. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem i wydaniem świadectwa potwierdzającego zakres przeszkolenia oraz wydaniem książeczki operatora maszyn roboczych według wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na swą siedzibę /zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 ze zm.). 11. Wykonawca winien przedstawić pisemne informacje wskazane w programie szkolenia sporządzonym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według załącznika nr 7 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej informacji dotyczącej dobrania poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia. 13. Wykonawca winien przedstawić pisemną informację potwierdzającą przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.). 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia ankiety oceny szkolenia i wykładowców wśród uczestników szkolenia po jego zakończeniu (załącznik nr 10 do SIWZ). 16. Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie dodatkowej ankiety wśród uczestników szkolenia celem sprawdzenia jakości przeprowadzonego szkolenia. 17. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dlatego też pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy 10-cio osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zapewnić miejsce siedzące, stolik / ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiającą swobodne sporządzanie notatek. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia tej sali: np. flipchart lub tablica klasyczna lub magnetyczna oraz sprzęt audiowizualny oraz sprzęt techniczny niezbędny do przeprowadzenia zajęć. 18. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sali, w której prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób będzie prowadził własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie będzie odpowiadał za jego realizację. 20. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne w tym co najmniej materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów. 21. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie kreślić, w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu usług szkoleniowych z zakresu operatora koparko-ładowarki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pajeczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach