Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
- Data zamieszczenia: 2014-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
Plac Zamkowy 15 15
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
REGON: 00052500400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkolenia uczestników projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Oławy e- integracja- z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z Internetu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia uczestników projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Oławy e-integracja z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z Internetu. Liczba uczestników szkolenia: 120 (po 2 osoby z 60 gospodarstw domowych objętych projektem, czyli osoba niepełnosprawna wraz z opiekunem). Osoby niepełnosprawne posiadają orzeczenie o stopniu znacznym lub umiarkowanym lub orzeczenie równoważne. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Oławy e-integracja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet VIII Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki , Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion 2. Szczegółowy opis wymagań: a) Liczba uczestników szkoleń: 120 osób (60 osób niepełnosprawnych oraz 60 opiekunów). b) Zakres tematyczny szkoleń Materiał szkoleniowy musi być dostosowany do niepełnosprawności uczestników szkolenia (osoby niepełnosprawne o stopniu umiarkowanym lub znacznym lub mające orzeczenie równoważne, przyczyn niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe; choroby psychiczne; zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; choroby narządu wzroku; upośledzenie narządu ruchu; choroby układu oddechowego i krążenia; choroby układu pokarmowego choroby neurologiczne; inne, w tym schorzenia: endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne i odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego; całościowe zaburzenia rozwojowe). Dwa bloki tematyczne: - Podstawy obsługi komputera - zagadnienia obowiązkowe: podstawowe pojęcia, opis sprzętu i urządzeń peryferyjnych, przedstawienie środowiska MS Windows 7, uruchamianie programów, zapoznanie z programami i narzędziami dostarczonymi z systemem, operacje na plikach i folderach, nagrywanie na zewnętrznych nośnikach, omówienie rodzajów licencji i pojęć związanych z legalnością oprogramowania, omówienie potencjalnych zagrożeń (wirusy, błędy użytkownika itp.) - dodatkowo jeśli grupy okażą się bardziej zaawansowane: podstawy obsługi edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego na przykładzie pakietu OpenOffice, konfiguracja sieci, ustawienia systemowe. - Internet - zagadnienia obowiązkowe: podstawowe pojęcia, historia, możliwości wykorzystania, omówienie podstawowych usług (WWW, poczta elektroniczna, FTP, komunikatory, P2P), obsługa przeglądarki internetowej i oraz programu pocztowego, prezentacja innego oprogramowania (przeglądarki, komunikatory, itp.), zakładanie poczty elektronicznej, wyszukiwanie informacji i przeglądanie stron (ciekawe witryny), zagrożenia związane z dostępem do Internetu, omówienie problemów związanych z legalnością pobieranych plików - dodatkowo jeśli grupy okażą się bardziej zaawansowane: omówienie podstaw technicznych, konfiguracja połączenia internetowego, zaawansowane usługi. c) Harmonogram Zajęcia będą odbywać się w czterech grupach liczących od 28-32 osób. Każdy blok tematyczny składa się z 7 godzin i 30 minut. Czyli łącznie 15 godzin na każdą grupę. Termin szkoleń: - dwie grupy - 11.04.2014 r., 14.04.2014 r., 15.04.2014 r., 17.04.2014 r., 18.04.2014 r., po 3 godziny dla każdej grupy w godzinach 8.00-11.00 (pierwsza grupa) oraz 15.00-18.00 (druga grupa) - dwie grupy - 22.04.2014 r., 24.04.2014 r., 25.04.2014 r., 28.04.2014 r., 29.04.2014 r. po 3 godziny dla każdej grupy w godzinach 8.00-11.00 (trzecia grupa) oraz 15.00-18.00 (czwarta grupa) Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania frekwencji w trakcie prowadzonych szkoleń i sporządzania list obecności na wzorze dostarczonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w harmonogramie szkoleń w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. d) Sprzęt Wykonawca dostarczy 16 laptopów z systemem Windows 7 na potrzeby szkolenia i zapewni dla nich dostęp do Internetu. Nie dopuszczalne jest stosowanie -wirtualnych maszyn- jako podstawowego narzędzia do przeprowadzania szkoleń. Wykonawca zobowiąże się także do dostarczenia projektora i ekranu oraz wszelkiego innego sprzętu wymaganego do przeprowadzenia szkolenia. e) Lokalizacja szkoleń Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia szkolenia w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Oławie, ( adres: Rynek 1, 55-200 Oława). Wykonawca zobowiąże się do samodzielnego przygotowania sali przed szkoleniem (rozłożenie laptopów, konfiguracja sieci, rozłożenie sprzętu projekcyjnego i innych elementów szkoleniowych) oraz pozostawi salę w pierwotnym stanie po zakończeniu szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznakowania miejsca szkolenia zgodnie z wymogami promocji Projektu. f) Catering Wykonawca zapewni dla każdej grupy szkoleniowej posiłek każdego dnia. Posiłek powinien być świeży i składać się z kanapki i napoju. Dzienna liczba posiłków winna być powiązana z dzienną liczbą uczestników szkolenia oraz harmonogramem szkolenia. Jeden posiłek (dla jednego uczestnika szkolenia) powinien być złożony z następujących składników: 1 kanapka w postaci dużej bułki okrągłej lub podłużnej o gramaturze min. 90g z poniższymi dodatkami: - masło; - szynka lub ser żółty; - pomidor lub ogórek; 1 sok = sok owocowy (pomarańczowy lub jabłkowy lub wiśniowy lub z czarnej porzeczki) o pojemności min. 0,2 l. Kanapki bez opakowań fabrycznych winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w opakowaniach jednorazowych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego. Zapewni także materiały do segregacji odpadów pokonsumpcyjnych i codzienny ich odbiór. g) Dodatkowe wymagania: - Wykonawca zapewni podręczniki do przeprowadzenia szkoleń dla uczestników (60 szt. - 1 szt. na gospodarstwo domowe) oraz dla Zamawiającego (1 szt.) - powinny one odpowiadać zakresowi szkolenia, dopuszczalny jest osobny podręcznik dla każdego bloku tematycznego lub podręcznik z całego zakresu, podręczniki zostaną przekazane na własność uczestników szkolenia, - Wykonawca umożliwi Zmawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom przeprowadzenia kontroli prawidłowości realizacji usługi, w tym m.in. prowadzonej dokumentacji. - Wykonawca przeprowadzi quiz sprawdzający wiedzę na zakończenie szkolenia wraz z pamiątkowymi dyplomami ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników, - Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania na sprawozdaniach, materiałach szkoleniowych, ankietach, broszurach, prezentacjach, ogłoszeniach, certyfikatach, zaświadczeniach, itp. odpowiednich logotypów i odwołania słownego zgodne z wytycznymi i dokumentami dotyczącymi informacji i promocji projektów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w postaci -Przewodnika w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu - (dostępny na stronie internetowej http://www.wwpe.gov.pl) - Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium . Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. nr 240, poz. 1603).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia informatycznego dla uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Dodano: 2013-10-22 - Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi szkoleniowe związane z zapoznaniem beneficjentów końcowych projektu pn. Zwalczanie wykluczenia cyfrowego w Gminie Łagiewniki z obsługą komputera
Dodano: 2013-08-23 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla maksymalnie 40 uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-01-18 - Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. - Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych.
Dodano: 2012-06-04 - SZKOLENIE UCZESTNIKÓW PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN
Dodano: 2012-05-28