Przetargi.pl
usługa szkolenia na przeprowadzenie dwóch kursów z zakresu obsługi maszyn roboczych do robót ziemnych dla łącznie 30 osób bezrobotnych: część 1: pn.: /OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ do 0,8m3 klasy III/, część 2: pn.: /OPERATOR ŁADOWARKI JEDNONACZYNIOWEJ do 2,5m3 klasy III/.

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa szkolenia na przeprowadzenie dwóch kursów z zakresu obsługi maszyn roboczych do robót ziemnych dla łącznie 30 osób bezrobotnych: część 1: pn.: /OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ do 0,8m3 klasy III/, część 2: pn.: /OPERATOR ŁADOWARKI JEDNONACZYNIOWEJ do 2,5m3 klasy III/.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia na przeprowadzenie dwóch kursów z zakresu obsługi maszyn roboczych do robót ziemnych dla łącznie 30 osób bezrobotnych. Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy, w ramach projektu Pomnóż swój kapitał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Zamówienie składa się z dwóch części: część 1 pn.: /Operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 klasy III/- dla 15 osób bezrobotnych, część 2 pn.: /Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2.5m3 klasy III/ - dla 15 osób bezrobotnych. 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. na wszystkie dwie części lub tylko na wybraną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów na operatorów maszyn roboczych klasy III - wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 1.3. Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). 1.4. Dysponują lub będą dysponować kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym w zakresie tematyki kursu. 1.5. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika szkolenia, placem manewrowym do zajęć praktycznych oraz sprzętem (w tym maszynami do robót ziemnych) i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.6.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu o zamówieniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia wymagania, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy - Wykonawca przedstawi potwierdzenie spełniania wymagań wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 2.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - Wykonawca przedstawi: aktualne na rok 2009 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej lub wydruk z rejestru elektronicznego udostępniony na stronie internetowej http://ris.praca.gov.pl potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (formatka danych instytucji w rejestrze). Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2009 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2009 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający kontynuację prowadzenia działalności w roku 2009. 2.4 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: wykaz kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.5 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim lokalem, placem manewrowym oraz sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i placu manewrowego gdzie będą odbywać się zajęcia praktyczne oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że wykonawca dysponuje odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika i placem manewrowym do realizacji zajęć praktycznych oraz że dysponuje odpowiednim sprzętem, w tym maszynami do robót ziemnych w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem placem manewrowym oraz maszynami do robót ziemnych na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2.1 (2.1.1 i 2.1.2), 2.2, oraz 2.3. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt 2.4. i 2.5 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na każdą część zamówienia, lub tylko na wybraną część - wg załącznika nr 1do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 kosztorys szkolenia odrębnie do każdej części zamówienia, w przypadku składania oferty tylko na wybraną część - tylko dla tej części - wg załącznika nr 1A do SIWZ, 1.2 opracowany szczegółowy program szkolenia odrębnie dla każdej części zamówienia, który w swojej treści ma być zgodny z wymaganiami zawartymi w część II SIWZ (pkt 5.11 i 6.11), oraz zawierać wszystkie informacje zawarte we wzorze programu szkolenia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 1.3 wzór zaświadczenia odrębnie do każdej części zamówienia, potwierdzającego ukończenie szkolenia, które wyda wykonawca - zgodnie z zapisem pkt 5.14 i 6.14 części II SIWZ. 1.4 wzór świadectwa odrębnie do każdej części zamówienia, które otrzyma absolwent szkolenia po pozytywnym wyniku sprawdzianu - zgodnie z zapisem w pkt 5.13 i 6.13 części II SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Potwierdzenie spełnienia wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) do prowadzenia kursów na operatorów maszyn w zakresie III klasy - wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 5. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.3. 6. Wykaz kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Wskazanie adresu lokalu do zajęć teoretycznych i placu manewrowego gdzie będą odbywać się zajęcia praktyczne oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że wykonawca dysponuje odpowiednim lokalem zapewniającym samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika i placem manewrowym do realizacji zajęć praktycznych oraz że dysponuje odpowiednim sprzętem (w tym maszynami do robót ziemnych w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia) i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem placem manewrowym oraz maszynami do robót ziemnych na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 8. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie dokument ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 9.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 9.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 3 i 4. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 8). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach