Przetargi.pl
Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych: Obiekt Tychy Lodowisko zlokalizowany przy ulicy Wyszyńskiego/Dąbrowskiego i Tychy Główne zlokalizowany przy ulicy Andersa w mieście Tychy

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych: Obiekt Tychy Lodowisko zlokalizowany przy ulicy Wyszyńskiego/Dąbrowskiego i Tychy Główne zlokalizowany przy ulicy Andersa w mieście Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych: Obiekt Tychy Lodowisko zlokalizowany przy ulicy Wyszyńskiego/Dąbrowskiego i Tychy Główne zlokalizowany przy ulicy Andersa w mieście Tychy. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: W zakresie parkingu Tychy Lodowisko: 1. Kontrola wzrokowa pomieszczeń z urządzeniami instalacji wentylacji, oddymiania klimatyzacji, hydrantów, tryskaczy, sanitarnej, pod kątem sprawdzenia czy nie wystąpiła awaria, uszkodzenie, jeden raz w tygodniu, w czasie dostępności wykonawcy tj. przez 5 godzin dziennie każdego dnia roboczego w tygodniu na terenie Parkingów Tychy Główne / Tychy Lodowisko w zależności od potrzeby lub w siedzibie MZUIM, w godzinach 8:00 – 16:00. 2. Kontrola prawidłowego działania pętli grzewczych na rampach wjazdowych i wyjazdowych na polecenie Zamawiającego, w tym na polecenie Zamawiającego wprowadzenie korekty ustawień na sterowniku w zakresie prac: ciągłą / automatyczną z uwzględnieniem czynników: temperatury czasu oraz zawilgocenia ramp. Dodatkowo Zamawiający może wydać polecenie wprowadzenia korekty nastawów sterownika wyzwalania manualnego ogrzewania ramp. 3. Co najmniej raz w tygodniu odczyt komunikatów z sterownika zestawu hydroforowego i przesłanie przetworzonych informacji do Zamawiającego o stanach alarmowych. 4. Przesyłanie informacji związanych z pracą przepompowni wewnętrznej i zewnętrznej na których mogą wystąpić stany alarmowe związane z zatrzymaniem pracy jednej z pomp. 5. Centrala SAP Polon 6000 – co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie pracy centrali przeciwpożarowej Polon 6000 Zamawiającemu z uwzględnieniem 243 klap P. Poż. 6. System Oświetlenia Podstawowego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu. 7. System Oświetlenia Awaryjnego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu. 8. Zgłaszanie drogą elektroniczną wszelkich awarii Zamawiającemu, nadzorowanie wizyt serwisów gwarancyjnych oraz aktywny udział w rozmowach z gwarantami i wykonawcą na życzenie Zamawiającego po potwierdzeniu e-mailowym z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem czasowym, w zakresie systemów objętych umową. 9. Raportowanie drogą elektroniczną Zamawiającemu o przebiegu usuwanych usterek, jak i powierzonych zadań z ramienia kierownictwa MZUIM. 10. Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych i grupowych z obsługi systemów: monitoringu, biletowego, nawigacji parkingowej, nagłośnienia, kontroli dostępu, obsługi poczty elektronicznej oraz raportowania drogą elektroniczną. 11. Koordynacja i nadzór na firmą realizującą umowę w zakresie ochrony i obsługi systemów parkingowych oraz obsługi klienta na obiekcie: a) współpraca z inspektorem firmy ochroniarskiej; b) raportowanie do MZUIM oraz firmy ochraniającej o wszelkich nieprawidłowościach w zakresie wykonywanych obowiązków przez pracowników ochrony; c) przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemów parkingowych, oraz usuwania prostych usterek jak np.: zacięcie się karty parkingowej, usuwanie włożonych paragonów zamiast kart parkingowych oraz resetowanie terminali: wjazdowych i wyjazdowych, zmiana taryf biletowych dla podróżnych itp. Wszelkie inne szkolenie zostaną przeprowadzone w ramach umowy na życzenie Zamawiającego. 12. System biletowy KINGPARKING – wsparcie techniczne w obsłudze systemu biletowego TAGPARK: a) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, szybkie tj. maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu. b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów objętych umową. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń. 13. System nawigacji parkingowej NAVIS i System wizyjnego wyświetlania treści wielkoformatowych: a) wsparcie techniczne w obsłudze systemu nawigacji parkingowej; b) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu; c) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 14. System Monitoringu wizyjnego 95 kamer – wsparcie techniczne w obsłudze systemu monitoringu: a) zabezpieczanie materiału dowodowego z systemu wizyjnego obiektu, na wezwanie zamawiającego oraz służb mundurowych do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Każdorazowo materiał ma być przekazany Zamawiającemu, który następnie udostępnia go na wniosek strony; b) co najmniej raz w tygodniu sprawdzanie i raportowanie o ewentualnych usterkach systemu monitoringu wizyjnego np. brak przekazu obrazu z kamery; c) prowadzenie pomocy w zakresie obsługi systemu monitoringu; d) rozpoznawanie charakteru zaistniałych usterek i problemów oraz nadawanie im dalszego toku (zgłoszenie do gwaranta, konsultacja z administracją MZUIM, przeszkolenie pracownika). Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 15. System Kontroli Dostępu - Kontrola dostępu do obiektu wraz z wsparciem technicznym w obsłudze - konsultacje z administracją MZUIM w sprawie nadawania praw dostępu do obiektu (pracownikom obsługi parkingu). Programowanie kart dostępowych. Przeglądy użytkowników zgromadzonych w systemie. Blokowanie dostępu użytkownikom nieaktywnym (na życzenie administracji i kierownictwa blokowanie tych użytkowników którzy np.: zmienili obiekt, lub zostali przeniesieni). 16. Bateria Oświetlenia awaryjnego – kontrola co najmniej raz w tygodniu, informowanie Zamawiającego o błędach oraz stanach alarmowych samej baterii oraz menadżerów obwodów. Przeprowadzenie co najmniej raz w miesiącu odczytu stanów menadżerów obwodów i wpisanie do raportu zbiorczego dla wykonawcy. Na podstawie zebranych informacji analizowanie stanu obwodów i w razie zmian natychmiastowe raportowanie Zamawiającemu. 17. UPS Centralny- kontrola co najmniej raz w tygodniu, odczyt komunikatów o błędach z panelu głównego oraz sprawdzenie panelu zdalnego. Raportowanie Zamawiającego o występujących nieprawidłowościach. 18. System nagłośnienia: a) okresowe przeprowadzanie testów poprawnego działania systemu nagłośnieniowego (na życzenie administracji MZUIM, lub po stwierdzeniu jakichś nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu), wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu; b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 19. Wsparcie do programu fakturującego. Sprawowanie kontroli nad poprawną pracą oprogramowania do wystawiania faktur. Wykonywanie kopi zapasowych danych systemu fakturowania (na życzenie Księgowości MZUIM). Wsparcie w zakresie obsługi programu oraz aktualizacji. 20. Konsultacje techniczne, doradztwo techniczne. W zakresie parkingu Tychy Główne: 1. Kontrola wzrokowa pomieszczeń z urządzeniami instalacji wentylacji, oddymiania klimatyzacji, hydrantów, sanitarnej, pod kontem sprawdzenia czy nie wystąpiła awaria, uszkodzenie ,co najmniej jeden raz w tygodniu, w czasie dostępności wykonawcy tj. przez 5 godzin dziennie każdego dnia roboczego w tygodniu na terenie Parkingów Tychy Główne / Tychy Lodowisko w zależności od potrzeby lub w siedzibie MZUIM, w godzinach 8:00 – 16:00. 2. Kontrola prawidłowego działania pętli grzewczych na rampach wjazdowych i wyjazdowych na polecenie Zamawiającego, w tym na polecenie Zamawiającego wprowadzi korektę ustawień na sterowniku w zakresie prac: ciągłą / automatyczną z uwzględnieniem czynników: temperatury czasu oraz zawilgocenia ramp. Dodatkowo Zamawiający może wydać polecenie wprowadzenia korekty nastawów sterownika wyzwalania manualnego ogrzewania ramp. 3. Co najmniej raz w tygodniu odczyt komunikatów z sterownika zestawu hydroforowego i przesłanie przetworzonych informacji do Zamawiającego o stanach alarmowych. 4. Centrala obsługi nasad Hydrantowych - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie pracy centrali Zamawiającemu. 5. System Oświetlenia Podstawowego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu. 6. System Oświetlenia Awaryjnego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu. 7. Zgłaszanie drogą elektroniczną wszelkich awarii Zamawiającemu, nadzorowanie wizyt serwisów pogwarancyjnych oraz aktywny udział w rozmowach z firmami wykonującymi usługi na obiekcie i wykonawcą na życzenie Zamawiającego po potwierdzeniu e-mailowym z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem czasowym, w zakresie systemów objętych umową. 8. Raportowanie drogą elektroniczną Zamawiającemu o przebiegu usuwanych usterek, jak i powierzonych zadań z ramienia kierownictwa MZUIM. 9. Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych i grupowych z obsługi systemów: monitoringu, biletowego, nawigacji parkingowej, nagłośnienia, kontroli dostępu, obsługi poczty elektronicznej oraz raportowania drogą elektroniczną. 10. Koordynacja i nadzór na firmą realizującą umowę w zakresie ochrony i obsługi systemów parkingowych, oraz obsługi klienta na obiekcie: a) współpraca z inspektorem firmy ochroniarskiej; b) raportowanie do MZUIM oraz firmy ochraniającej o wszelkich nieprawidłowościach w zakresie wykonywanych obowiązków przez pracowników ochrony; c) przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemów parkingowych oraz usuwania prostych usterek jak np.: zacięcie się karty parkingowej, usuwanie włożonych paragonów zamiast kart parkingowych oraz resetowanie terminali: wjazdowych i wyjazdowych, zmiana taryf biletowych dla podróżnych itp. Wszelkie inne szkolenie zostaną przeprowadzone w ramach umowy na prośbę Zamawiającego. 11. System biletowy KINGPARKING – wsparcie techniczne w obsłudze systemu biletowego TAGPARK: a) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe tj. maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu; b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów objętych umową. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń. 12. System nawigacji parkingowej NAVIS i System wizyjnego wyświetlania treści wielkoformatowych: a) wsparcie techniczne w obsłudze systemu nawigacji parkingowej; b) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, szybkie usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu; c) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 13. System Monitoringu wizyjnego 96 kamer – wsparcie techniczne w obsłudze systemu monitoringu: a) zabezpieczanie materiału dowodowego z systemu wizyjnego obiektu, na wezwanie zamawiającego oraz służb mundurowych do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Każdorazowo materiał ma być przekazany Zamawiającemu, który następnie udostępnia go na wniosek strony; b) co najmniej raz w tygodniu sprawdzanie i raportowanie o ewentualnych usterkach systemu monitoringu wizyjnego np. brak przekazu obrazu z kamery; c) prowadzenie pomocy w zakresie obsługi systemu monitoringu; d) rozpoznawanie charakteru zaistniałych usterek i problemów oraz nadawanie im dalszego toku (zgłoszenie do gwaranta, konsultacja z administracją MZUIM, przeszkolenie pracownika). Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 14. System Kontroli Dostępu -Kontrola dostępu do obiektu wraz z wsparciem technicznym w obsłudze - konsultacje z administracją MZUIM w sprawie nadawania praw dostępu do obiektu (pracownikom obsługi parkingu). Programowanie kart dostępowych. Przeglądy użytkowników zgromadzonych w systemie. Blokowanie dostępu użytkownikom nieaktywnym (na życzenie administracji i kierownictwa blokowanie tych użytkowników którzy np.: zmienili obiekt, lub zostali przeniesieni). 15. Bateria Oświetlenia awaryjnego – kontrola co najmniej raz w tygodniu, informowanie Zamawiającego o błędach oraz stanach alarmowych samej baterii oraz menadżerów obwodów. Przeprowadzenie co najmniej raz w miesiącu odczytu stanów menadżerów obwodów i wpisanie do raportu zbiorczego dla wykonawcy. Na podstawie zebranych informacji analizowanie stanu obwodów i w razie zmian natychmiastowe raportowanie Zamawiającemu. 16. UPS Centralny - kontrola co najmniej raz w tygodniu, odczyt komunikatów o błędach z panelu głównego oraz sprawdzenie panelu zdalnego. Raportowanie Zamawiającego o występujących nieprawidłowościach. 17. System nagłośnienia: a) okresowe przeprowadzanie testów poprawnego działania systemu nagłośnieniowego (na życzenie administracji MZUIM, lub po stwierdzeniu jakichś nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu), wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu. b) Konsultacje w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu. 18. Wsparcie do programu fakturującego. Sprawowanie kontroli nad poprawną pracą oprogramowania do wystawiania faktur. Wykonywanie kopi zapasowych danych systemu fakturowania (na życzenie Księgowości MZUIM). Wsparcie w zakresie obsługi programu oraz aktualizacji. 19. Konsultacje techniczne, doradztwo techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Zobowiązanie podmiotu/ów trzeciego/ch do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów) c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub pełnomocnictwo dla osoby trzeciej – podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach