Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2013-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa świadczenia asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle w Urzędzie Morskim w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania bazodanowego Oracle zainstalowanego na serwerach Urzędu Morskiego w Gdyni: 1) Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual (szt. 2); 2) Oracle Database Standard Edition - Named User Plus Perpetual (szt. 40); 3) Partitioning- Processor Perpetual (szt. 2); 4) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual (szt. 2). Świadczenie asysty technicznej dla oprogramowania Oracle obejmuje: 1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2) dostarczania aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3) dostarczania skryptów rozszerzających; 4) certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5) dostarczania ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych w formie elektronicznej; 6) całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia - świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim; 7) elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; 6) obsługi klientów w kwestiach pozatechnicznych w standardowych godzinach pracy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 7 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNet oraz modułów posiadanych przez Szpital (STER/NetRAAD/EdnoRAAD.)
Dodano: 2015-12-22 - usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNet oraz modułów posiadanych przez Szpital (STER/NetRAAD/EdnoRAAD.)
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania publicznie dostępnego przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej PG i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) oraz na nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VTLS
Dodano: 2015-07-23 - Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania publicznie dostępnego przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej PG i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) oraz na nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VTLS
Dodano: 2015-06-30 - D10.251.44.D.2014
Dodano: 2014-09-08 - Usługa wsparcia technicznego systemu antywirusowego w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
Dodano: 2013-10-31 - Usługa wsparcia technicznego systemu antywirusowego w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.
Dodano: 2011-10-28 - Wsparcie techniczne zintegrowanego systemu antywirusowego w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
Dodano: 2010-05-07 - Zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego będącego elementem Zintegrowanego Systemu Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego - Interaktywnego Systemu Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego składającego się z portalu turystycznego i systemu mapowego
Dodano: 2010-03-04 - Wsparcie techniczne sytemu ochrony antywirusowej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
Dodano: 2009-05-18