Przetargi.pl
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy wraz z dzierżawą pojemników do gromadzenia odpadów. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów wymienionych w Tabeli nr I z miejsc i o częstotliwości podanych w pkt. 4 niniejszego rozdziału. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2020.797) Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. przywóz i odbiór pojemników, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia. 3. W celu realizacji zamówienia Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i o rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr II. Tabela nr I: Lp. Kod Grupy, podgrupy i rodzaje odpadów Szacunkowa ilość odpadów w czasie trwania umowy 1 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 9 765,6 m3 2 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 224,64 m3 3 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 252 m3 Opis kodu za: Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów - załącznik: Katalog Odpadów ze Wskazaniem Odpadów Niebezpiecznych. Tabela nr II: Lp. Rodzaj pojemnika Ilość 1 Pojemnik na odpady ulegające biodegradacji (kontener) 7 m3 1 2 Pojemnik 1100 l 4 3 Pojemnik (kontener) 7 m3 2 4 Pojemnik na odpady kuchenne ulegające biodegradacji 240 l* 3 * Zamawiający wymaga, aby pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności 240 l były myte przy każdym opróżnianiu w okresie od 1 kwietnia do 31 października 4. Lokalizacja jednostek organizacyjnych, z których Wykonawca będzie odbierał odpady, wraz z częstotliwością wywozu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu 1 Pojemnik (kontener) 7 m3 2 5 razy w tygodniu i 3 razy w tygodniu 2 Pojemnik 1100 l (dermatologia) 1 1 razy w tygodniu 3 Pojemnik 1100 l (patomorfologia) 1 1 raz w tygodniu 4 Pojemnik na odpady kuchenne ulegające biodegradacji 240l 3 2 razy w tygodniu 5 Pojemnik na odpady ulegające biodegradacji (kontener) 7 m3 1 1 raz w miesiącu Budynek Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozu 1 Pojemnik 1100 l 2 2 raz w tygodniu 5. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy posiadania 3 pojazdów spełniających normę emisji spalin co najmniej Euro 3 lub wyższą. UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wydzierżawienia pojemników do gromadzenia odpadów w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika w wypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. 3. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2020.797) 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. W celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z zasadą bliskości wynikającą z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, Wykonawca zgodnie z treścią załącznika nr 9 do siwz, wskaże odległość instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady, do siedziby Zamawiającego, podając przy tym ilość unieszkodliwianych w nich odpadów oraz mocy przerobowych instalacji. 6. Zamawiający w zakresie niniejszej części zamówienia wymaga od wykonawcy, aby dysponowana i przeznaczona do realizacji instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady objęte przedmiotem zamówienia miała wolne moce przerobowe na poziomie nie mniejszym niż 163 650,00 kg w skali miesiąca. Nie spełnienie przedmiotowego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 7. W wypadku, gdy Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej instalacji wolne moce poszczególnych instalacji w celu wykazania powyższego wymogu będą podlegać sumowaniu. Wykonawca może wskazać maksymalnie 2 instalacje, w których będą unieszkodliwiane odpady pochodzące od Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego uwzględniać hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub technologię, o której mowa w art. 143 tej ustawy. Tabela nr 1 Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozów Ilość wywozów w ciągu 156 tygodni (kol. 3xkol.4 x 156) 1 Pojemnik (kontener) 7 m³ 1 5 razy w tygodniu 780 2 Pojemnik (kontener) 7 m³ 1 3 razy w tygodniu 468 3 Pojemnik 1100 l (dermatologia) 1 1 razy w tygodniu 156 4 Pojemnik 1100 l (patomorfologia) 1 1 razy w tygodniu 156 5 Pojemniki na odpady kuchenne biodegradowalne 240 l 3 2 razy w tygodniu 936 6 Pojemniki ( kontener) 7 m³ na odpady biodegradowalne 1 1 raz w miesiącu 36 Tabela nr 2 Lp. Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Częstotliwość wywozów Ilość wywozów w ciągu 156 tygodni (kol. 3xkol.4 x 156) 1 Pojemnik 1100 ml 2 2 razy w tygodniu 624
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: • zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inna decyzję) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ administracyjny; • uprawnienia w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP SKŁADANIA OFERTY 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikami od nr 2 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 5. 1. Oświadczenie dotyczące pojazdów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 5.2. Oświadczenie, że instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady posiada wolne moce przerobowe wg załącznika nr 9 do SIWZ składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 7. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. ETAP OTWARCIA OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia w tym zakresie, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, a także w niniejszym rozdziale w ust. 8 pkt 2 lit. e) SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach